Bun Venit in Familia CiD - o campanie Next Advertising

Next Advertising si Fundatia Copii in Dificultate (CiD) au lansat programul de adoptii spirituale "Bun Venit in Familia CiD". In urma evenimentului de lansare s-au strans donatii in valoare de aproximativ 25.000 de euro.

Campania "Bun Venit in Familia CiD" este sustinuta de o ampla promovare bazata pe un mix intre ATL, BTL si relatii publice. Campania este realizata si implementata probono de Next Advertising. Mai mult, partenerii si colaboratorii Next au dat si ei o mana de ajutor astfel incat s-a obtinut spatiu gratuit in publicatii pentru popularizarea "adoptiilor".

Gazda evenimentului de lansare a fost Amalia Nastase, ambasadorul Fundatiei Copii in Dificultate. Lansarea programului s-a bucurat de prezenta multor celebritati din lumea mondena, importanti oameni de afaceri si politicieni. Astfel, printre membrii familiei CiD se numara premierul Calin Popescu Tariceanu si sotia sa, Ion Tiriac, Nadia Comaneci, Ilie Nastase, Mihaela Radulescu, Mihaela Geoana, Cristiana Copos, Camelia Sucu, Daciana Sirbu, Mihaela Tatu, Florin Chilian, Gianina Corondan, Emanuela si Paolo Chighine (Enel). Acestia au infiat spiritual cate un copil, dupa ce au citit povestile din "albumul de familie in cuvinte".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related