TBWAMERLIN, "Before and After" la Portoroz

Printul "Before and after" realizat de TBWAMERLIN pentru Beko a castigat argintul in categorie la festivalul Golden Drum. Printul face parte din campania de lansare a masinii de spalat automate cu functie pentru indepartarea parului de animale, inca una dintre ideile ingenioase de la Beko. Acest produs a fost lansat in primavara acestui an printr-o ampla campanie de comunicare derulata pe toate mediile traditionale si pe Internet.

"Desi e vorba despre un festival de creatie, noi am mers pe eficienta. Asa ca anul acesta am sarit peste lucrarile care ne placeau si am inscris doar lucrarile care ne placeau foarte mult. A rezultat un premiu pentru o idee simpla si ingenioasa. La fel de ingenioasa ca si brandul pentru care a fost realizata", a declarat Alin Marghidanu, Creative Director TBWAMERLIN.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune



Branded


Related