Te iubesc, te iubesc, nu intelegi?

Daca pentru "It's hard to be a woman"exista solutia Pepsi Light, pentru femeile greu de multumit exista "prajiturica prajiturelelor". Magura strikes back, cu inca o reclama facuta de barbati, pentru femei "si mai greu de multumit".

Spre deosebire de primul spot realizat pe noua platforma, executia difuzata in primavara, in care femeia viseaza la cai verzi pe pereti, pardon la Feti-Frumosi pe cai albi, de data asta e "cu defect" barbatul. Dar daca stau sa ma gandesc bine, barbatul asta e defect de tot...adica, oare chiar exista astfel de barbati? Cum pot sa cred eu ca Magura ma intelege pe mine ca femeie cand face sa para plauzibil ca un barbat se zbenguie fara rost si canta te iubesc, in timp ce ea se afla in mijlocul unei sedinte?

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar


Comentarii

eveline soare
acum 15 ani
Comportamentul barbatului e clar exagerat pentru a evidentia "problema". Si nu pretinde nimeni ca e unul real. Din cate stiu, in advertising se exagereaza tot timpul. Ideea acestui spot e ca in general, femeile se exprima mai mult decat barbatii si ca multe dintre ele simt nevoia sa auda "cuvintele magice". Parca lipseste ceva in relatiile lor atat timp cat nu aud cuvintele astea. Spotul sugereaza ca femeile nu sunt multumite atunci cand barbatii nu se exprima(aceasta e premiza de la care pleaca spotul) dar nu sunt multumite nici cand se exprima prea mult; si e greu sa iti dai seama care sunt limitele si cum sa pastrezi un echilibru. Si aici isi face loc si analogia cu "prajiturica prajiturelelor"- care stie cum sa pastreze echilibrul dintre dulce si amar.
Larisa Toader
acum 15 ani
Spotul este amuzant, dar nu e credibil.

Pt. Alina: in ceea ce priveste chitara din scena finala, nu stiu daca ai observat, dar chitara e rupta, ceea ce arata un deznodamant clar (amuzant de altfel)

Marius revent
acum 15 ani
Femeile sunt greu de multumit, fact. Exagerare ..duhhh, e vorba de publicitate nu de scurt metraj pentru exprimarea realista in comportamentul de cuplu. Reclama e absolut ok pentru mesajul care il are prea mult dulce strica ---> am adaugat si ceva amarui.

Daca scopul ei era sa comunice asta, a atins scopul.

Alina Galeriu
acum 15 ani
@Actmore: n-am nimic cu partea "prea mult dulce strica asa ca uite si putin amarui", e foarte ok, problema e ca tipul nu e deloc dulce...deci nu e femeia nemultumita asa for the sake of it...de-aia zic ca stica in cazul asta exagerarea, pentru ca se departeaza exact de ideea esentiala... practic, ce a zis si Larisat, e amuzant, dar nu e credibil. adica, daca de exemplu tipul ii aducea un trandafir si ea se stramba ca nu e bun ca are tepi sau daca ii cumpara un ursulet si zicea ca e alergica la plus...(poate nu-s cele mai nimerite exemple, dar sper ca ati inteles ideea)...ei in cazul asta femeia chiar parea greu de multumit, nu?
r a
acum 15 ani
spotul e bun. au facut-o mai amaruie si au comunicat asta. e pentru femei pretentioase si se intelege si asta f clar. si au mers pe ideea ca orice femeie crede despre sine ca e pretentioasa si ca asta e un merit. exagerarile de rigoare, ca sa atraga atentia. nu suntem toti adeptii realismului in publicitate.
Marius revent
acum 15 ani
Reclama cu siguranta nu e de premiu la fel ca 99.9% din reclamele romanesti, dar e ok. Spune ceea ce trebuie sa spuna. Prea multa lume care lucreaza in publicitate uita pentru ce lucreaza : sa vanda marfa, nu sa faca arta. Arta si premiile sunt un secundar binevenit, dar vanzarile sunt cele ce conteaza. Artistic impressions raman pentru alte domenii, li s-a cerut sa comunice ceva, iar ei au facut ce au putut. Daca bagam trandafiri, cristal si alte nazbatii unii ar fi zis.... how dull is this ?
Eduard Gherasim
acum 15 ani
Reclama exagereaza pentru a da acel ton comic si a ajunge la punctual culminant, la deznodamant, la chitara si prajitura. Prae dulce nu e bine... subliniaza de bine echilibrul, dintre amar si dulce, evident al prajiturii si deci punctul forte al produsului, cel de diferentiere. Cat de greu sunt femeile de multumit?Â…prea dulce e rau, prea amar e rauÂ… foarte foarte greuÂ…barbatul se implica prea putin in relatie nu o iubeste, se implica prea mult, nu ii lasa destul spatiuÂ… sincer, nu stiuÂ… femeia e un mister pentru mine.

Apoi urmeaza faza de final, genialaÂ… femeia, prajiturica, si chitara ruptaÂ… ahaÂ… divortul metaforic. Ea trebuie sa ramana cu ceva ce pentru el avea valoare (chitara barbatului), chiar daca nu avea nevoie de acel lucru (pentru ca e rupta chitara), e vorba de razbunarea scorpiei? Nu stiu cine a facut reclama, dar FELICITARIÂ…

Diferenta intre o reclama buna la prajiturele si una proasta? Pai Magura vs Twix (ambele exagereaza, una insa e facuta cu cap si bun simt, cealalta sincer nu stiu ce vrea).

Sustin ideile spune de Birkita si ActmoreÂ…

Sunt 100% de parere ca principalul scop al reclamei e sa vandal produsul, iar apoi sa ia premii (ex Apa Carpatina, vai ce artistic realizata, dar nu cred ca o sa vandal produsul, ok si ce inseamna asta? Ca tu iei premiul si clientul ia teapa, si o sa faca Pitch si o sa pierzi contractul)Â… motiv pentru care am fost si refuzat la un interviu pentru pozitia de copywriter:) raman ca martir al ideilor mele.



Branded


Related