Nokia comunica dramatic in mediul online

Nokia a lansat o campanie in mediul online, Anna, Jade si Luca fiind cele trei personaje care evolueaza in intriga dramatica gandita de Wieden&Kennedy London pe site-ul somebodyelsesphone.com, informeaza Brand Republic.

Povestea a fost declansata printr-un spot TV, unul dintre eroii campaniei fiind surprins ascultand mesageria vocala a altui personaj. Evenimentele declansate de aceasta situatie si modul in care isi desfasoara viata cele trei personaje vor putea fi urmarite timp de 6 saptamani pe microsite-urile dedicate lor.

La capatul celor 6 saptamani, fiecare personaj va avea de luat o decizie cruciala, iar membrii publicului pot influenta soarta celor trei eroi, optand pentru o anumita varianta de continuare a povestii. Deznodamantul va fi dezvaluit publicului pe 11 decembrie, intr-un eveniment ce va avea loc la Paris.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related