Ce impact au reclamele pe telefonul mobil asupra utilizatorilor?

Reclamele difuzate pe telefonul mobil si potentiala influenta a acestora asupra deciziei de achizitie a utilizatorilor a fost principala tema a studiului realizat de compania Unlock Research si prezentat in premiera in cadrul evenimentului Mobile Marketing Conference. Conferinta a reunit pe parcursul intregii zile peste 150 de profesionisti din industriile de marketing, advertising si telecom, si a avut loc pe data de 16 octombrie la Howard Johnson Grand Plaza Hotel. Evenimentul a fost organizat de Evensys si sponsorizat de Nokia, HitMail si Beko.

Mobile Marketing Conference a fost primul eveniment din Romania dedicat strategiilor de comunicare in mediul mobil si s-a bucurat, de la prima editie, de o participare consistenta atat din partea practicienilor interesati sa descopere cele mai inedite si utile canale de atingere a audientei, cat si din partea furnizorilor de servicii de marketing mobil si dezvoltatori din acest domeniu.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune



Branded


Related