Peste 1.000 de clujeni au savurat cea mai lunga pauza publicitara a anului

Vineri, 24 Octombrie, la cinematograful Republica s-a consumat cea mai lunga pauza publicitara a anului, Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2008. Cot la cot au savurat spectacolul atat amatorii de publicitate cat si specialistii in domeniu.

Senzatiile tari ale spectatorilor au inceput chiar de la intrarea in cinematograf unde ii astepta expus un Spider, o adevarata bijuterie pe roti. Acesta rapea privirile tuturor datorita unicitatii sale in Cluj-Napoca.

In interiorul holului cinematografului era expus intr-un decor deosebit un ATV. Ambele modele au fost oferite de catre Authentic Spirit, care a sustinut si campania de promovare a caravanei ATV-urilor in saptamana dinaintea evenimentului. Tot in hol spectatorii au gustat din marea surpriza a organizatorilor, HosuS Media, un bar construit integral din coloane de gheata, oferit de catre Ice Events, cu reprezentatii de flair (de bar show), executate cu maiestrie de catre barmanii clubului Midi. Pentru a-i sustine pe cei care au trecut peste o saptamana grea si pentru a-i pregati pentru Noaptea ce-i astepta, Nescafe le-a oferit cate o cafea tare tuturor doritorilor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related