Bizonu-nvarte roata. O campanie pentru bun-simt la volan

N-am inteles niciodata de ce se incapataneaza publicitarii nostri sa fie atat de violenti in campaniile sociale anti-viteza, sa ameninte cu cel mai incins catran de pe fundul iadului si cu handicapuri pe viata, de parca toti baietii de bani gata o sa se induioseze brusc la vederea unor fotomodele mutilate si o sa reduca la 50 la ora, de frica sa nu puna in pericol frumusetea celor care se intampla sa le tina de urat intr-o seara, in bolid, si pe care nu se stie sigur daca sunt constienti vreun moment cum le cheama. Motociclistilor fitosi le-au proorocit unii o coborare in infern si o intalnire cu insasi Moartea, iar pe oamenii seriosi, la casa lor, i-au amenintat cu pierderea celor dragi si cu o viata traita cu vina ca i-au ucis din cauza imprudentei la volan.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar


Comentarii

Cristian Balasa
acum 15 ani
"Acum, revenind cu picioarele pe pamant, la barbatii pe care ii cunoastem si care gandesc cum vor ei, nu cum isi imagineaza oamenii din agentii, stiti voi vreunul care sa-si spuna "bai, eu nu prea stiu sa conduc asa bine, asa ca o las mai moale, ca sa ajungem intregi acasa"? "

Puteam sa jur ca aceste campanii sunt pentru oameni care au masini (femei si barbati) nu doar pentru barbati. Incearca sa nu mai discriminezi ca nu e frumos.

Campaniile sunt reusite dar inca o data spun: pacat ca in mileniul 3 avem nevoie de campanii sociale sa invatam sa ne purtam.

O zi buna

adrian lupu
acum 15 ani
Exista o cultura a masinii - strategic: nota zece. Dar "Artanu'" nu face parte din ea, deci e pe langa subiect.
florin dumitrescu
acum 15 ani
de la janis joplin incoace cred ca nimeni nu a mai adus ode mercedesului cum a facut-o partizan. pe coperta primului album au pus logoul chiar in mijloc (si nu era product placement, dimpotriva). cine il cunoaste iti poate spune sub juramint ca artan demonteaza dacia si-o reasambleaza la loc aproape cu ochii inchisi.

daca artanu nu e reprezentativ pt. cultura auto de la noi, cine e? manelistii care se sparg in bmwane reprezinta bizonimea, chirila care striga sa nu mai fie tras pe dreapta ii reprezinta pe puii de stabi care fug la mare in jeepane (deci bizonii-sefi), hanno e cu bicicleta, voltajii sint celebri pt. accidentele auto, cargo pt. accidentele moto... si tot asa... spune tu cine era mai bun.

adrian lupu
acum 15 ani
Mircea Badea. Numai el aduce vorba de masina lui odata la trei minute, pentru ca pe canalul vecin aia de la Top Gear se baga sub avion sa asculte jigglerul.

Cultura presupune sa transgresezi de la prudenta la credinta, cum spunea odata Ana, credinta ca nu ti se poate intampla tie.

alin baraitaru
acum 15 ani
Imi plac reclamele Petrom, in special cea cu "prietene". Ma vad in ea. Si acum, desi sunt un vitezoman cu toate implicatiile (in special in afara orasului si cand am bani de motorina), atunci cand sunt in oras incerc sa fac ceea ce as vrea io sa faca altul pentru mine in locul meu. "Imi doresc tot ce-mi doresti tu mie".

Asa. Cat despre reclama cu Artanu... Aaa... E urata! Nu ma atinge in niciun fel. La fel cred si despre campania lor. Prea in alb si negru.

Constantin-Adrian Bizon
acum 15 ani
Eu ce ar trebui sa comentez cand numele meu de familie este .... se aud tobele?...."BIZON"...e prea bestiala ca sa ma enerveze:))
ionut vasilescu
acum 15 ani
Foarte multi bizoni in trafic ,au fost momente cand si eu am fost un bizon,sper ca a trecut acele momente.
lala lolo
acum 15 ani
cand un tip ti se adreseaza ca unei bovine ca sa te calmeze.

=))))) f amuzant dar adevarat



Branded


Related