Proiectul Cohn&Jansen WWW, Generatia A4 premiat pentru a doua oara

Agentia Cohn & Jansen | Ashley & Holmes, prin divizia Cohn&Jansen WWW a fost premiata pentru a doua oara pentru proiectul Generatia A4.

Proiectul dezvoltat de agentia Cohn&Jansen| Ashley&Holmes pentru Porsche Romania cu ocazia lansarii noului Audi A4 in Romania a obtinut premiul pentru cel mai bun proiect inovator in cadrul concursului Internetics, care premiaza cele mai eficiente proiecte online. Premiul de la Internetics se adauga celui obtinut la Webstock pentru campanii pe bloguri.

Campania a beneficiat de o componenta online unica: prima campanie de "test drive blogging" din Romania. Generatia4 este campania care a deschis un drum nou, cel al advertising-ului interactiv.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Campanii

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related