Internetics 2008: iLeo nu mai participa la anul pentru ca si-a luat "teapa anului"

Buzz cu Mugur Patrascu, Managing Partner, iLeo

IQads: In postul de azi de pe blog, in care anunti ca nu mai participati la anul, spui ca v-ati luat "teapa anului". Ce inseamna sa iei teapa la Internetics?

Mugur Patrascu: Pentru noi 2008 a fost un an foarte bun, in care am realizat cam 30 de campanii. Pentru actualul internet romanesc si pentru o agentie care are nici doi ani de activitate, este foarte mult. Intre campaniile acestea, sunt cateva cu totul speciale, care au livrat pe partea de eficienta la cele mai inalte standarde.
Sa iti iei teapa inseamna sa primesti o evaluare de la un juriu care iti spune ca de fapt nu este asa si campaniile tale sunt mediocre. In conditiile in care vorbim de eficienta - de cifre si rate de conversie - adica lucruri foarte usor comparabile. Ce a facut juriul a fost sa polarizeze work-ul pe un intreg an in maxim doua directii si sa decida ca de fapt, in Romania, anul trecut a existat o singura campanie eficienta, hai poate doua.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Festivaluri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related