Marii publisheri online isi vor masura oficial traficul numai prin SATI

Grupurile media si companiile Gazeta Online, Intact Media Grup, Internet Corp, MediaPRO Interactiv, ProTV SA si Realitatea-Catavencu anunta ca au decis, de comun acord, sa utilizeze, atat in relatia cu publicul, cat si cu clientii si agentiile de publicitate, doar datele oferite de sistemul de masurare oficiala a traficului online, SATI (Studiul de Audienta si Trafic pe Internet), efectuat de BRAT (Biroul Roman de Audit al Tirajelor). Si Ringier Romania sustine initiativa, urmand sa ia o decizie privind implementarea efectiva a acesteia in perioada urmatoare.

Prin urmare, SATI va fi folosit ca etalon oficial de masurare a performantelor de trafic ale tuturor site-urilor editate de participantii la aceasta decizie comuna, semnatarii renuntand treptat, incepand de azi, la utilizarea si invocarea oficiala a altor sisteme de masurare a traficului online.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related