GE lanseaza activitatile de marketing pentru Jocurile Olimpice 2012 din Londra

GE, partener mondial al Jocurilor Olimpice, demareaza o serie de actiuni noi de marketing si vanzari inainte de inceperea Jocurilor Olimpice de Iarna care vor avea loc in 2010 in Vancouver si a Jocurilor Olimpice programate pentru 2012, la Londra.

Pentru Jocurile Olimpice Londra 2012, GE a lansat o campanie revolutionara de imagini in miscare pe portierele taxiurilor din Londra, bazata pe o tehnica recunoscuta sub numele de "tehnologie lenticulara in miscare", o tehnologie care nu a mai fost folosita niciodata pe exteriorul unui taxi. Aceasta campanie, programata sa se desfasoare pana in luna februarie 2009, include 300 de taxiuri londoneze care prezinta pe panourile laterale noile desene pentru Jocurile Olimpice. Astfel, au fost realizate doua machete creative - una dintre ele prezinta un atlet la proba de garduri, iar cealalta imagine prezinta un ciclist. Datorita tehnologiei de imprimare folosite, pe masura ce taxiul se deplaseaza pe strazi, imaginile par sa fie animate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related