Misterul avanpremierei James Bond in Romania

Interviu cu John Sullivan, director The Light Digital Cinemas

Stiu, aveti impresia ca stiti deja ce s-a intamplat la avanpremiera "James Bond - Quantum of Solace": s-a intrerupt filmul si trebuie sa tragem in teapa toate agentiile de PR implicate: McCann PR pentru Coca-Cola Zero, Re:ply pentru The Light Digital Cinemas si Funky Business pentru ca a organizat cocktailul dinainte. Va dati seama cat de ridicol suna asta, nu? Ar trebui sa intelegem mai intai datele tehnice ale problemei, ca sa putem avea opinii despre "organizarea evenimentului", care, pana la urma, nu are nici o legatura cu intreruperea filmului. Daca vreti sa gasiti neaparat un vinovat, aveti mai jos faptele petrecute, direct de la directorul cinmatografului. John Sullivan ne povesteste despre rigorile unei avanpremiere desfasurate intr-un cinematograf digital, care sunt masurile anti-piratare care se iau, daca a existat o defectiune tehnica in seara fatidica sau daca nu cumva, romani fiind, am intarziat prea tare si ne-am lungit prea mult cu cocktailul dinainte si am impins proiectia pana la o ora la care nu mai era legala, iar faimoasele "Keys", despre care ni s-a spus in seara cu pricina, nu mai erau valabile.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune


Comentarii

burebista dacu
acum 15 ani
so, filmul era pe hard, hardul in server, serverul in rominia, ura fetitza mea, cine-l crede?


Branded


Related