Din lac in Luciu

Pana acum imi era foarte clar. In ceea ce priveste amenajarile interioare, calitatea publicitatii scade direct proportional cu distanta ce separa produsul de pamant. Ca sa le manevram mai usor propun sa impartim produsele in doua clase: over the foot (OF) si under the foot (UF). In ceea ce priveste OF, am vazut abordari aspirationale pentru vopsea lavabila, mobila, lampi, ceramica si celelalte produse ce privesc talpa piciorului de pe partea cealalta. Cateva clip-uri absolut inaltatoare, conform cu aspiratiile clasei. Lucrurile stau insa pe dos pe masura ce brief-urile se apropie de glie, adica de produsele UF, recte de mochete sau parchet. Zilele astea am vazut, de exemplu, un autobuz pe care un cap de barbat sta strivit sub un toc rubiniu ce incheie cat se poate de gratios o gamba. Mochete Piritex. La stanga, flatand urmele de gender issues amortite in target, sloganul: o lume la picioarele tale. Un UF de-a dreptul devastator. Mergea la fel de bine si pentru pantofi. Da asta-i alta poveste.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Festivaluri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related