Vaca "Sanatate!" evadeaza, in pijama, de la Spitalul Coltea

Cow Parade este arta si distractie pentru mase. Copiii se indragostesc instantaneu de simpaticele vacute, pe adulti ii distreaza, toata lumea zambeste. Nu pot fi ignorate, nu lasa pe nimeni rece. Este cel mai mare eveniment de arta publica din lume. Iar pentru sponsori poate fi advertising in toata regula, numai ca pe un suport nou, surprinzator, spectaculos. Vaca "Sanatate!" realizata de artistul plastic Vera Solomon si agentia CapNext a fost adoptata de LaborMed Pharma si a devenit mascota proaspat lansatului brand de portofoliu LPH.

In lume, sponsorii au folosit "fara mila" vacile ca medii de comunicare cu publicul: si-au exprimat valorile (banci, hoteluri), obiectul de activitate (gradini zoologice, posturi de radio, organizatori de evenimente), si-au facut reclama la produse (marmelada, vin, gentile Luis Vuitton, Wringley Double Mint, Harry Potter de catre Warner Bros), au transmis diverse mesaje sociale ("Fasten your seat belt!"), si-au facut locatiile mai atragatoare (shopping mall-urile, restaurantele), brandurile foarte cunoscute (telefonie) s-au folosit si de acest mediu de comunicare ca sa comunice cu publicul.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related