Mac si Pontiac in SEXcursie

Movie: Sex Drive ("In SEXcursie")
Brands: Mac, iPod, Trojan, LifeStyles, Pontiac, Facebook
Actors: Josh Zuckerman, Amanda Crew, James Marsden, Clark Duke, Seth Green

Am ajuns sa vad branduri peste tot si mai ales in filme si am ajuns sa cred cu tarie ca prima secventa a unui film e ca prima pagina a ziarului: vizibilitate maxima, tarif de publicitate pe masura. In liceu invatam la orele de literatura despre caracteristica romanelor balzaciene: incep cu o scena colectiva. Asa ca am ramas cu defectul profesional de a cauta repetitivitatea, pentru ca tot ce se repeta devine regula. Si in ultimul timp e o regula: toate filmele incep cu o scena in care este mentionat sau apare in prim plan brandul vedeta al filmului, aceasta beneficiind de mai multa atentie decat personajul.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune


Comentarii

Andreea Roibu
acum 15 ani
Super tare!

Imi plac foarte mult articolele tale despre aparitia brandurilor in filme. Chiar ma intrebam daca aparitia unora e intamplatoare, sau premeditata, si daca e planificata, cum se obtine contractul ? Se face o licitatie ? Cine doreste sa apara in filmul cutarica?

on-topic : Mie mi se pare ca filmul e o copie jalnica dupa Eurotrip :)



Branded


Related