Enel lanseaza campania de brand "Numele Energiei" in Romania

Prima campanie de brand a grupului italian sustine lansarea noilor servicii comerciale pentru clientii casnici ai Enel si se va desfasura in mass media din Romania, de la jumatatea lunii ianuarie pana in martie 2009.

Conceptul campaniei doreste sa sublinieze diverse ipostaze ale energiei, ca o prezenta constanta si esentiala in viata noastra cotidiana.

Enel lanseaza prima campanie de brand in mass-media din Romania, menita sa consolideze notorietatea companiei si a valorilor sale, la nivelul clientilor si al publicului larg din regiunile Muntenia Sud, Banat si Dobrogea. Campania de brand sustine lansarea unei game de servicii comerciale dedicate clientilor casnici ai Enel - precum serviciul Telecitire pentru clientii Muntenia Sud, dar si modalitati noi de plata pentru clientii din Banat si Dobrogea.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related