Cat de greu va fi 2009 pentru presa scrisa de business?

Interviu cu Andreea Rosca, Publisher Business Press Realitatea-Catavencu

Presa scrisa romaneasca nu o duce prea bine la acest inceput de an. Cel putin asa se aude in piata si daca deschizi un cotidian o sa te convingi ca ad-urile de presa s-au cam rarit. Comenzile de publicitate in ziare au inceput sa se micsoreze inca de la sfarsitul lui 2008, punand in pericol principala sursa de venit a publicatiilor. Presa scrisa de business, insa, nu resimte inca schimbari dramatice in acest sens, ne spune Andreea Rosca, directorul publicatiilor de business din Grupul Realitatea-Catavencu. Cele doua publicatii pe care le coordoneaza, Business Standard si Money Express, au in plan pentru 2009 intarirea pozitiei pe piata prin noi mecanisme de distributie si noi parteneriate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Sectiune



Branded


Related