Romtelecom si GMP PR s-au aliat impotriva stresului

GMP PR a creat in luna decembrie pentru clientul Romtelecom o campanie pentru destresarea romanilor in cea mai tensionata luna a anului. Componenta online a campaniei a fost creata cu sprijinul agentiei de comunicare interactiva Webstyler.

Campania a avut la baza un studiu realizat pe un esantion de 3300 de persoane din Bucuresti, care a relevat ca 57% dintre romani sunt stresati. Potrivit studiului, principala sursa de stres pentru cei intervievati este munca peste program. 42% dintre romani ajung sa viseze noaptea sarcinile nerezolvate la birou, iar 47% dintre ei isi imagineaza des ca isi iau seful la palme.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


GMP & U

După 18 de ani pe piață, agenția devine GMP & U, an IDEA Company, care crede în puterea ideilor și în soluții fluide la problemele complexe de business, de astăzi. Numele GMP & U vorbește despre... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related