Coca-Cola Romania incepe anul cu doua campanii noi

Coca-Cola Romania incepe anul cu doua campanii noi: Fabrica de Fericire 3 si Coca-Cola Zero "Tongues and Eyeball".

Ca si in 2007 si 2008, Coca-Cola Romania deschide acest an cu o noua campanie, Fabrica de Fericire, care spune povestea personajelor deja bine-cunoscute si iubite: Pupacila, Harnicila, Wendy precum si a altor locuitori ai masinii Coca-Cola. Spotul Fabrica de Fericire 3 poate fi vizionat online pe www.coca-cola.ro. Tot aici, vizitatorii se pot amuza accesand jocurile cu personajele din film.

Cristian Linaru, Junior Brand Manager Sparkling Soft Drinks Coca-Cola Romania si Moldova: "Este deja o traditie sa incepem anul cu o noua aventura din Fabrica de Fericire, un episod care merita asteptat cu sufletul la gura. Campania globala Fabrica de Fericire este foarte apreciata de consumatori fiind un motiv de bucurie si distractie, o doza zilnica de optimism si vitalitate, atribute cheie pentru un pahar de Coca-Cola."

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune


Comentarii

Mihaela David
acum 15 ani
Reclama Tongues and Eyeball este pur si simplu oribila si dezgustatoare. La ce s-or fi gandit oare cand au conceput asa ceva? La studentii de la medicina?

Noroc cu Fabrica de Fericire care mai spala rusinea!

http://www.lirc.ro



Branded


Related