Coca Cola si Tempo Action dezvolta impreuna campania "Sete de viata pe Valea Prahovei"

Coca Cola impreuna cu Tempo Action dezvolta in perioada 14 decembrie 2008 - 14 februarie 2009 campania de comunicare below the line "Sete de viata pe Valea Prahovei" dedicata iubitorilor muntelui si ai sporturilor de iarna.

In ultimii 5 ani Coca Cola a fost constant prezenta pe partia Bradul din Poiana Brasov. In aceasta iarna, sub sloganul Coca-Cola deSKIde distractia, turistii au parte in fiecare sfarsit de saptamana de concerte, concursuri de schi si snowboard, dar si de multiple jocuri tematice soldate cu peste 2009 premii: telefoane mobile, rame foto digitale, cd holdere, huse schiuri, huse clapari, ochelari soare, reni de plus, caciuli si fulare, gentute Coca-Cola, portofele si boresete. De asemenea, sezonul de iarna 2008 - 2009 marcheaza exitnderea actiunilor de acest tip si pentru publicul din Predeal sub platforma de comunicare -"Coca -Cola - Nopti Albe de Iarna" .

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Sectiune



Branded


Related