Andrei Bortun: "Inovatia este noul negru"

Interviu cu Andrei Bortun (General Manager, Millenium Communications & Presedinte AdPrint)

Editia cu numarul 10 a Festivalului international AdPrint se va desfasura in Poiana Brasov in perioada 13 - 15 februarie. AdPrint nu este un simplu festival despre printuri, ci un eveniment care reuneste elita Art Director-ilor si a Copywriter-ilor din Europa, invitandu-i deopotriva sa viziteze expozitia si sa asiste la seminarii pe reprezentanti ai clientilor sau pur si simplu pasionati de publicitate. Anul acesta are loc o editie aniversara, moment potrivit sa ne amintim cum a evoluat festivalul, sa aflam cum vad organizatorii dezvoltarea lui pe viitor si de ce campania de promovare a editiei cu numarul 10 a mers pe ideea recomandarilor din partea echipei Millenium Communications. Andrei Bortun, General Manager Millenium Communication si Presedinte al Festivalului, ne-a raspuns la intrebari cu un pic de nostalgie, destula incredere in viitor si mult entuziasm.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune



Branded


Related