Publicis va administra contul de publicitate al Carrefour

Publicis va asigura serviciile de comunicare pentru grupul francez de retail Carrefour, informeaza Adweek.

Brandul Carrefour a mai fost in portofoliul Publicis in urma cu mai multi ani, dar recent a fost gestionat de agentii din reteaua de publicitate Euro RSCG. In prezent, Publicis intentioneaza sa formeze o agentie separata care sa se dedice in intregime contului, in valoare estimata de 1 miliard de dolari.

Carrefour este unul dintre cei mai mari retaileri din lume, prezent in Europa, Asia si America de Sud. Un purtator de cuvant al companiei a anuntat ca "exista un potential urias de dezvoltare in interiorul marilor piete nationale, cum ar fi Brazilia, China, Indonezia, Polonia sau Turcia."

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar


Comentarii

Marian Sima
acum 15 ani
O stire buna, de noutate. Good job!

O singura nelamurire. Care-i treaba cu 1 bilion de dolari?? Ca nu inteleg..? Nu mai stim limba romana??...Respect!(ironic)

Marian Sima
acum 15 ani
Bine ca v-ati corectat postu`.Dar nu vad niciun semn de multumire ca v-am atras atentia asupra greselii?...:(
Ana T.
acum 15 ani
Imi asum greseala. Merg pe varianta mai bine mai tarziu decat niciodata si iti multumesc pentru comentariu. :)
Marian Sima
acum 15 ani
Nice job. Keep workin`


Branded


Related