Adina Vlad

Managing Partner, Unlock Market Research

Lucreaza in cercetarea de piata din 1998. Si-a inceput activitatea in institutul de cercetare Irsop unde si-a facut ucenicia. In 2001 incepe sa lucreze la MEMRB, devenita in 2003 Synovate.

A lucrat 7 ani pentru Synovate Romania, mare parte din timp ocupand pozitia de Client Service Director. In Synovate, Adina a coordonat echipa de cercetare calitativa, precum si divizia de cercetare motivationala cu raspundere in Balcani si a contribuit activ la mentinerea si dezvoltarea conturilor de clienti ai companiei.

In 2008 infiinteaza Unlock Market Research, o companie de cercetare care si-a propus sa raspunda nevoilor din ce in ce mai complexe ale clientilor – acelea centrate in jurul construirii unor strategii coerente de lansare si crestere a brand-urilor in Romania, in concordanta cu nevoile emergente ale pietei. Compania coordoneaza atat studii calitative cat si cantitative cu implicatii in strategia de mentinere si crestere a business-ului clientilor sai.

In prezent Unlock are 30 de angajati si un portofoliu de clienti format in mare parte din companii multinationale precum Coca-Cola, JTI, Microsoft, Orange, Unilever etc.