Carmen Mihu

Daca nu as fi fost "autoare", as fi fost copywriter. Daca nu as fi fost copywriter, as fi fost marketeer. Daca nu as fi fost marketeer, as fi fost DTP-ist. Daca nu as fi fost DTP-ist, as fi fost croitor. Daca nu as fi fost croitor, probabil as fi fost controlor RATB. Deci norocul vostru ca lucrez la Blue Idea.

Social media geek si increzatoare in Tatal Nostru Brandul, am jurat credinta obiectivismului si judecarii drepte a tuturor miscarilor de marketing si comunicare de pe piata. Absolventa a Facultatii de Comunicare si Relatii Publice, actuala studenta a Masterului de Publicitate si Reclama din cadrul SNSPA (alaturi de Sonia de la IQads) inot la mari adancimi prin carţi de advertising, maketing si comunicare citite din placere si bugetul meu (in bani si in timp liber).

Dupa un an si jumatate de marketing la Sanoma Hearst Romania urmat de client service si copywriting direct in inima agentiei de interactive, am ales sa slujesc domeniul comunicarii fiindu-i straja pe platformele online cu IQ in fata.

Imi place Helvetica si sunt consacrata drept o Comic Sans hater, incerc sa conserv starile si amintirile de la concertul Bonobo, iubesc rockul alternativ, imposibilul, pe Gladwell, Radu Paraschivescu si iaurtul de baut cu fibre.