Rom - Iahtul

Copywriter: Adela Dan
Art Director: Andrei Tripsa
Group Creative Director: Andrei Tripsa
Creative Directors: Alexandru Dumitrescu & Adrian Botan
Regizor: Radu Muntean
Imagine: Tudor Lucaciu
Group Account Director: Andreea Sandu
Account Executive: Alexandru Rosca
Casa de productie: MME
Producator: Tiberiu Munteanu


Agentie

Client

Brand

An

2008

Tara


Branduri


Comentarii

Ciprian Vatamanescu
acum 16 ani
super foc reclema, pentru cai care presupun ca n-are obraz sdau ca ne pune intr-o lumina proasta(get out of the box), e super treaba,chiar ingenioasa as adauga.
Kiraly Victor
acum 16 ani
Reclama super , ciocolata delicioasa :X !!!! Am si eu o intrebare melodia din reclama e special pt reclama sau e de la vreun artist ?? Tot respesctul
gratiela dobrila
acum 16 ani
perfecta,amuzanta,sugestiva si tentanta ! asa e ! ROM ! tipic ROManesc ! un melanj bine gasit intre amaraciunea concluziei dar si a ciocolatei si exotismul frumosului pur si simplu , nemanelizat ! felicitari !
Criss Filip
acum 16 ani
Nu stiu cum vi se poate parea reclama asta...perfecta. N-am nimic cu ciocolata, nici macar cu agentia care a realizat reclama. Insa...nu inteleg ce anume vi se pare amuzant, tentant, daramite SUPER sau PERFECT!!! Eventual tipa dezbracata, care nu arata rau...In rest ce anume? Care specific romanesc? Grasul cu burta paroasa sau maneaua?? Avem o problema cu manelizarea si cu rrom-anizarea romanilor, that's for sure...

Mii de scuze pentru cei care au postat comment-uri de lauda pentru reclama in discutie...

alex danu
acum 16 ani
nu ti se pare fiindca nu esti in target! Simplu! Atunci cand nu intelgei o reclama asta e explicatia! Si nu te chinui sa o faci fiindca reclama aia e facuta pentru cineva care are alte caracteristici decat ale tale.

Nu stiu unde stai tu si pe unde umbli, dar e o imagine tipica pentru multe cartiere din Romania nu mai vb de plaja de la mare, imaginea unui minoritar majoritar (dar nu neaparat) care asculta manele...

Campania asta noua cu Senzatii tari - Romanesti mi se pare buna, reusind sa se mentina la standardele campaniei precedente, Senzatii tari din 1964.

Criss Filip
acum 15 ani
pe unde umblu eu...evident, nu prin localuri unde se asculta maneaua ;)...anyway, probleme cu brand-ul de romania avem, in ideea in care nu prea putem vorbi despre un "brand de tara"....sunt convinsa (dupa cercetari si alte observatii) ca imaginea romanilor este sifonata in prea multe tari europene. pentru ca rromii vin din romania si nu ne mandrim cu asta. stii de ce? pentru ca am fost in italia, spania chiar germania si austria, am pornit casetofonul cu manele si s-a zis...sunt romani!! tie-ti place sa te identifici cu ei? mie nu! pacat ca minoritatea care asculta manele(muzica tiganeasca) nu e chiar asa minoritate- sunt foarte multi, si nici cu asta nu ne putem mandri ;)...Si aporo, nu trebuia s-o vezi neaparat ca pe un atac la persoana, am criticat doar spotul...ar trebui sa-mi cer scuze pentru opinia proprie?
Criss Filip
acum 15 ani
nu fac parte din target atunci...sorry pentru comment :)
Armeanu Alexandru
acum 15 ani
eu nu sunt un impatimit al acestui genu de muzica. n-am nimic impotriva lui. poate coexista cu celelalte genuri de muzica atata timp cat lumea se va simti bine. reclama e,dupa parerea mea, absolut geniala. reprezinta visul unui roman simplu, zbuciumat de cruda realitate.ne face se ne amintim in ce tara suntem. si totusi sa revenim la melodie, stie cineva cine o canta? daca da va rog informati-ma si pe mine.
IULIAN-CRISTIAN BANCIU
acum 15 ani
Super tare reclama, asta e romania de azi cu rr accentuat. o sa ajungem ca din "natiune conlocuitoare" sa avem "natiune inlocuitoare". Tragedia e ca multi tineri romani, nu romi, le asculta muzica cu obstinatie... acest nu va muri asa usor pentru ca e constant intretinut de ROManul grobian jmeker imbogatit peste noapte, ca cel din reclama...E un protest surd, dar ...qui prodest ?
Eduard Gherasim
acum 15 ani
De ce e geniala reclama? Poate ca Ciocolata cu Rom se refera la cele 2 intelesuri, rom ca ingredient si Rom ca minoritate culturala.. dare u am o alta interpretare.

E exact in spiritual romanescÂ… HAZ DE NECAZÂ…

Incepe cu fata care musca din ciocolata cu ROM in scena infrigurata si gri a orasului, si automat e trimisa cu gandul, de gustul intens de rom (romul ma duce cu gandul la Pirati, la Caraibe, la plajele calde, fiind ingredient exotic)Â…. Scaparea din realitate prin gustarea ciocolatei (effect foarte des folosit in reclamele la dulciuri).

Ajunge in paradisul tropical pe iaht, departe de blocurile grii, de zgomtul bizonilor din traffic, de tot jegul orasuluiÂ… si totusi, un intrus in visul ei, badaranul burtos cu priviri obraznice si suggestive care o invita parca la dans din buric pe obisnuita manea pe care fata probabil o tot aude zi de zi in drum spre munca/facultateÂ… ea e surprinsa, scarbitaÂ… socul o trezeste la realitate, si totusi, parca ar mai gusta din ciocolata, si parca era simpatic golanul, si parca si maneaua suna bine.

Asta e viziunea meaÂ… sarcasm, haz de necazÂ… o tara in care nimeni nu se uita la OTV (si totusi are rating urias la audienta)Â… toti ne declaram anti-maneleÂ… si totusi, le auzim la fiecare colt de stradaÂ… cineva minte sau se minte singurÂ…"eu nu ascult gunoaiele astea" si totusi "toti le asculta"Â… asta e senzatia tare pe care o aduce Ciocolata cu ROMÂ… o PALMA CU ADEVARÂ… unii rad pentru ca e comic grasu, altii pentru ca stiu ca asculta maneleÂ… Majoritate ascunsa dupa minoritate.

Pana la urma asta e Ciocolata cu ROMÂ…un baton cam grosolan la forma, cu gust mediocru, intepator, dulce si putin amarÂ… o bucata din Romania intr-o inghititura.



Branded


Related ads