Frionor - Fish

Aura Gheorghiu, copywriter la Saatchi & Saatchi

Un om izolat de lume la capatul pamantului, o nevasta cu privire taioasa, un cutit ascutit, o mana priceputa, totul pe muzica potrivita si ai un spot ce respira tensiune pana la final cand avem o rasturnare de situatie in avantajul clientului.
Un spot pe brief as spune eu.
E de apreciat limita umorului, nimic exagerat, exact atat cat trebuie. "Muzica face spotul" ar spune cineva si ii dau dreptate, e bine. "Tare baba!" ar spune altcineva si este exact primul gand care iti trece prin cap cand vezi reclama asta. Poti sa aduni o mie de pareri despre un singur gand lasat sa scape din capul unui om. Publicitatea este subiectiva, iar din punctul meu de vedere asta ne obliga la sinceritate intr-un domeniu in care invatam sa mintim frumos. Si imi mentin parerea: un spot pe brief. Primul gand care imi trece acum prin cap este ca stiu sa mint frumos cand sunt sincera.



Agentie

Brand

An

2006

Tara


Branduri


Comentarii

gigel agigea
acum 16 ani
asta este pana la urma lucrul care atrage pe oricine imbracarea banalului in niste haine de gala si avem un star


Branded