Ambalaj de desfacere

Ambalaj conceput si realizat pentru a indeplini functia de unitate de vanzare si care ajunge la consumator impreuna cu produsul, fara sa constituie o unitate independenta de transport. Spatiul ramas neocupat in interiorul unui ambalaj, dupa ce a fost introdus produsul, poarta numele de spatiu mort. Ambalaj-cadou: ambalaj special/exceptional al unui produs/lot de produse (bauturi, produse cosmetice, dulciuri s.a.), oferit gratuit, in scop promotional, odata cu vanzarea produsului principal. Obiectiv: fidelizarea clientelei, incitare la zapping in favoarea marcii, comunicare (cresterea vizibilitatii, imbunatatirea imaginii, aport relational). Exemplu: cadou sub forma unei huse de protectie oferit cumparatorului unui aparat electrocasnic sau un toc de protectie pentru o rama de ochelari, o cana inscriptionata cu numele marcii oferita gratuit primilor 2.000 de cumparatori ai unui pachet de cafea etc.


Articole in care e folosit acest termen