Opel - Mini Wreck

Campanie realizata de Geometry Global Romania pentru Opel care a adus programul national de casare Rabla in lumea copiilor.

Programul "Mini-Rabla" s-a desfasurat in reprezentantele auto Opel Bucuresti pe data de 1 iunie 2013 sub mesajul "Vino cu masinuta ta si pleaca la joaca cu un Opel". Copiii care au vizitat showroom-urile de Ziua Copilului au putut schimba masinute de jucarie vechi cu machetele Opel noi. 

Mihai Fetcu (Creative Director), Radu Constantinescu (Senior Copywriter), Arpad Fekete (Senior Art Director), Dana Pascu (Senior Strategic Planner), Radu Glont (Account Director), Patricia Arbanas (Senior Account Manager), Nicoleta Dima (Account Manager), Roxana Cerchez (Social Media Strategist), Mihaela Zaharia (Corporate PR).



VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Companii

Branduri



Branded


Related podcasts