[Making of] Cupa Marketerilor la Gatit by Lidl #1

Pentru toti bucatarii cu cariere in marketing, anul asta am pus la cale Cupa Marketerilor la Gatit by Lidl in Gradina Eden, pe 10 si 11 mai. Target-ul nostru, in mare? Marketerii care:

  • se trezesc intrebandu-se, dimineata la cafea, "daca, in loc de inbox, aveam acum un restaurant intreg de impresionat?";
  • comenteaza la mai toate mesele de pranz ca juratul ala rautacios de la cooking show-uri;
  • fac cumva si pregatesc cina in fiecare seara, indiferent de oboseala, cu un tutorial de gatit pe fundal;
  • noaptea, isi spun mai des decat vor sa recunoasca "trebuia sa n-ascult de nimeni si-acum eram bucatar".

I-am adunat pe toti si i-am pus la treaba.  Spuneam noi pre-eveniment ca "marketing-ul are sare si piper", dar ni s-a demonstrat ca are din plin si cardamon, hrean, boia, sofran, coriandru, anason si multe alte condimente alese. Vedem cum a decurs aceasta demonstratie in imagini si pe video, ambele semnate Andrei Nica (Sendal Studio).

 

Partenerii evenimentului

Despre Lidl
Lidl este prezent in 30 de tari din toata lumea si opereaza aproximativ 10.000 de magazine si peste 140 de centre logistice in 27 de tari din Europa. Lidl are aproximativ 215.000 de angajati. Dinamismul in implementarea de zi cu zi, taria care deriva din asta si corectitudinea in interactiunea cu celalalt caracterizeaza munca la Lidl, indiferent de granite. De aceea, Lidl a fost desemnat Top Employer la nivel european, precum si national, in Romania, Germania, Italia, Grecia, Polonia, Slovenia si Slovacia.   

Despre Electrolux
Cu aproape 100 de ani de experienta in realizarea echipamentelor profesionale pentru cei mai buni bucatari profesionisti din Europa, Electrolux aduce excelenta culinara atat in cele mai renumite bucatarii ale lumii, cat si in casele utilizatorilor.

Platforma "Make Life Delicious" transforma bucataria intr-un hub social, plin de vitalitate, deschis celor care considera creativitatea ca fiind cel mai important atribut gastronomic. Rutina zilnica se transforma acum in explorarea de noi posibilitati culinare, simpla pregatire a mesei se transpune in crearea unei ambiante speciale, iar gatitul devine o adevarata experienta sociala, "Make Life Delicious" fiind sursa de creatie culinara unde gusturile sunt imbogatite cu ajutorul echipamentelor si tehnicilor recomandate de Electrolux.



Companii

Oameni



Branded


Related podcasts