Electrolux @ Cupa Marketerilor la Gatit by Lidl #1

Nu avem niciodata timp de bucataria aia de rutina, unde orele sunt lungi, ingredientele sunt oarecare si rezultatele, doar necesare. Dar gasim vreme de-o bucatarie creativa, una a posibilitatilor, unde nu gatesti niciodata singur, unde se conduc experimente culinare imbinand arome si culori dupa bunul plac.

Si care-i primul impuls cand ai nevoie de o idee? Sa te uiti in jur. Daca esti in bucataria potrivita, gasesti ditamai doza de inspiratie.

Asa s-a intamplat si la Cupa Marketerilor la Gatit by Lidl de la Gradina Eden, unde cuptoarele, plitele, oalele si blenderele Electrolux au alinat priviri cautatoare de marketeri aflati in brainstorming culinar. Caci echipele inscrise au gatit si pe baza de brief tras la sorti la fata locului, in cadrul probei speciale "Make Life Delicious". Iar prioritatea numarul 1 a fost creativitatea dish-ului preparat.

 

Despre Electrolux
Cu aproape 100 de ani de experienta in realizarea echipamentelor profesionale pentru cei mai buni bucatari profesionisti din Europa, Electrolux aduce excelenta culinara atat in cele mai renumite bucatarii ale lumii, cat si in casele utilizatorilor.

Platforma "Make Life Delicious" transforma bucataria intr-un hub social, plin de vitalitate, deschis celor care considera creativitatea ca fiind cel mai important atribut gastronomic. Rutina zilnica se transforma acum in explorarea de noi posibilitati culinare, simpla pregatire a mesei se transpune in crearea unei ambiante speciale, iar gatitul devine o adevarata experienta sociala, "Make Life Delicious" fiind sursa de creatie culinara unde gusturile sunt imbogatite cu ajutorul echipamentelor si tehnicilor recomandate de Electrolux.





Branded


Related podcasts