Studiu GfK Romania: Generatia "Converse" - mai multa blazare, individualism si intoleranta fata de 2005

GfK Romania a derulat la sfarsitul anului 2009 un studiu care si-a propus sa realizeze un portret al tinerilor de azi, avand in centru generatia adolescentilor si tinerilor intre 15 - 20 de ani. Acest proiect este o re-editare a unui proiect similar realizat pentru prima oara de GfK Romania in anul 2005.

Principalele teme urmarite de acest studiu sunt: valorile si stilul de viata al tinerilor (familie, prieteni, scoala), ce modele admira, cum isi organizeaza timpul - in ce fel de activitati investesc, cu cine isi petrec timpul liber, pe ce cheltuie banii, ce atitudine au fata de noile tehnologii si fata de expunerea media (TV, radio, internet, prea scrisa), cum se raporteaza la marci si la publicitate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Sectiune



Branded


Related