DJ-ii Radio 21 au participat la evenimentul de revealing al campaniei "Asta e Romania", realizata de McCann pentru Radio 21

Radio 21 a dezvaluit astazi, 7 Martie, data precizata pentru revealing pe site-ul astaeromania.ro, ca este initiatorul campaniei cu acelasi nume realizate de McCann Erickson. DJ-ii radioului au venit astazi la pranz la Cinema Patria pentru a urmari cum logo-ul Radio 21 este plasat peste NU-ul din „Romanii nu mai au speranta”, pe mesh-ul de pe cinema. Vali Barbulescu a transmis actiunea in direct, la radio, din balconul cinematografului, iar echipa Request 629 (Liviu Hodor si DJ Andi) a mixat de la inaltime.

Comunicatul emis de Radio 21 precizeaza ca ideea campaniei a plecat de la faptul ca romanii se claseaza in topul celor mai pesimiste popoare din lume si sunt pe primul loc in Uniunea Europeana in ceea ce priveste pesimismul legat de evolutia lor financiara si personala. „Suntem constienti ca acest pesimism e legat de perioada dificila pe care o traversam si am vrut sa le reamintim romanilor ca sunt de fapt oamenii pozitivi care au stiut mereu sa faca haz de necaz si sa gaseasca partea buna a lucrurilor” mai spune comunicatul.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related