Paula Seling este endorser pentru gama Gerovital Plant cu extract de floare de colt in campania realizata de Cupid Consultancy alaturi de Cocoon Bucharest

Completarea formulei Gerovital Plant cu extractul bio de floare de colt si dorinta de adaptare la cerintele unui public tanar au determinat schimbarea design-ului de ambalaj si a logo-ului, informeaza un comunicat Cocoon Group. Campania de promovare in mass-media o are ca endorser pe Paula Seling.

Ambalajul in culorile dominante propuse de echipa de designeri – alb si verde – vizeaza doua dintre beneficiile oferite de gama Gerovital Plant: naturaletea si prospetimea, se mentioneaza in comunicat. De asemenea, a fost integrat un icon care mentioneaza florea de colt ca ingredient unic si au fost schimbate fonturile.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Spoon Media

Spoon a inceput in 2003 ca o agentie de strategie de media dar a evoluat diversificandu-si serviciile catre o agentie de comunicare digitala si media. Obiectivul Spoon este sa combine experienta de analisti de date... vezi detalii »

Campanii

Sectiune


Comentarii

Sandra Constantin
acum 13 ani
Floare de colt este o specie, din cate imi amintesc eu, protejata de lege.

Cum de ati reusit sa produceti o astfel de gama? Aveti voie? Si moral?

Poate va ganditi pe viitor si la ceva cu extract de nuferi. Sau chiar pelicani. Sau orice mai e protejat de lege. Sigur gasiti ceva neexploatat pana acum.

Puteati totusi sa-l lasati pe Ducu Bertzi sa va endorseze.



Branded


Related