In numai 4 ani, Odyssey a obtinut sase premii Effie si un premiu de creatie Golden Drum

Effie 2008 a fost prilej de bucurie pentru echipa Odyssey, premiata pentru doua dintre cele trei campanii inscrise in competitie: un Bronze pentru Fundatia Dinu Patriciu si un Silver pentru campania corporate Rompetrol.

"Premiile obtinute inseamna mult pentru noi, dincolo de o recunoastere a muncii depuse si a implicarii. Este acel sentiment al contributiei si apartenentei la o industrie al carei eveniment reprezentantiv, Effie, creste de la an la an, in termeni valorici si calitativi, agregati" spune Diana Flutur, Director General Odyssey.

Cat despre reactiile echipei…."Suntem foarte incantati. Am crezut foarte mult in toate cele 3 case-uri pe care le-am inscris. Am reusit cu 2 dintre ele, Fundatia Dinu Patriciu - Campania "Inventeaza-ti viitorul!" si campania corporate Rompetrol "Povesti de succes", ceea ce este foarte bine. Este primul nostru Silver la Effie si este un rezultat al echipei agentie-client, care functioneaza din ce in ce mai bine." spune Irina Pencea, Director Client Service.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related