Realitatea-Catavencu lanseaza F5 X-Media: regie creativa de vanzari new media si neconventionale

Realitatea-Catavencu a anuntat azi lansarea F5 X-Media, prima regie creativa de vanzari concentrata pe online si servicii cross-media neconventionale. F5 X-Media va functiona ca o regie de vanzari care va gestiona reteaua proprie de website-uri, simultan cu vanzarea de site-uri afiliate si a altor servicii new media oferite de partenerii Realitatea-Catavencu.

Noua structura va miza pe abordari creative, neconventionale, generand posibilitati variate de expunere a mesajului publicitar online, dar si in pachete x-media, integrate cu media "traditionala".

In acelasi timp, F5 X-Media va colabora strans cu DBV Media House, regia de vanzari ce administreaza spatiile tv, print si radio ale trustului Realitatea-Catavencu, pentru oferirea de solutii cross-media. Vor fi combinate mijloace de expunere traditionale cu tehnologii de ultima generatie - in-stream video ads, mobile ads, situri mobile, bluetooth push, sms push, advergaming etc.

Regia va fi condusa de Dragos Gurarosie, care este asistat in relatia cu grupul si cu celelalte departamente si structuri Realitatea-Catavencu de Irina Morosanu - business affairs manager. Departamentul Online Sales va fi condus, ca si pana acum, de Sorin Jianu, iar cel de Service Sales de Cristian Avram.

"F5 X-Media inseamna creative sales iar, in perioada urmatoare, advertiserii si brand-urile lor au nevoie de o mai mare eficientizare a mesajelor. Noi oferim memorabilitate ridicata si proiecte in care interactivitatea si implicarea consumatorului vor fi elemente cheie", spune directorul executiv al noii regii, Dragos Gurarosie.

"In new media, mai ales in conditiile actuale de piata, viitorul este al acelora care vor intelege ca business-ul in acest domeniu nu inseamna doar vanzari la kilogram, ci idei, creativitate maxima, proiecte gandite pe dorintele fiecarui client in parte", a declarat Dragos Stanca, managing directornew media al grupului Realitatea-Catavencu.

Portofoliul de servicii F5 X-Media este compus din cinci categorii: Online Sales - axat pe campanii tip banners, video ads, etc pe website-urile grupului si in reteaua de parteneri si afiliati; Web Sevices - platforme e-commerce de tipul Sellerator sau intermediere de vanzari, gen Autonovo.ro; Evenimente speciale - tip RoNewMedia, Politica 2.0, AdBreak, festivalul de publicitate neconventionala ADfel; Proiecte cross-media (x-media) - servicii de convergenta si idei creative care combina mai multe medii online si offline; Alte new media - bluetooth push, advergaming, sms push, mobisites, etc.

Dragos Gurarosie, director executiv F5 X-Media, a ocupat functia de new media manager la Prima TV, din octombrie 2007 pana in prezent, anterior conducand departamentul de Non Spot Sales, tot la Prima TV, timp de doi ani. Intre 2002 si 2005, a lucrat la Star FM (actualul Magic FM) si la National Geographic Channel unde a coordonat echipele de vanzari din functia de sales director. In perioada 2002 - 2004 a implementat, impreuna cu echipa de productie, primul product placement dintr-un serial romanesc (client : Philips, in serialul "In Familie") si a facut parte din echipa care a realizat prima campanie cross-media din Romania (Campania "Privesti. Primesti!" Media a fost asigurata de Prima TV, Radio Star si Libertatea. Clienti: Orion, Rohnson, Kenwwod si MG de la Automobile Bavaria).

Sorin Jianu, online sales manager F5 X-Media. Inainte de a se alatura proaspat infiintatului departament Vanzari online, al trustului Realitatea-Catavencu, in ianuarie 2008, a mai ocupat functia de sales manager la Boom (regia de vanzari a Netbridge Investments) timp de 1 an. Anterior a mai lucrat, timp de 2 ani, la Brand Connection si Monopoly Media ca new business manager, respectiv sales manager

Cristian Avram, sales service manager F5 X-Media, a absolvit facultatea in domeniul economic, in ultimii 6 ani, a lucrat in vanzari si achizitii, iar din luna septembrie s-a alaturat echipei Realitatea-Catavencu.

Irina Morosanu, business affairs manager new media. S-a alaturat echipei Realitatea-Catavencu in ianuarie 2007, ocupand pana in prezent functia de senior market analyst. Lucreaza in media de peste 6 ani, avand mai multe functii in cadrul HBO Romania, la HBO Bulgaria, fiind, ulterior, brand manager la PubliMedia - compania de publishing a MediaPRO. Concomitent cu job-ul din media, incepand cu septembrie 2007, a ales sa lucreze ca freelancer trainer la Achieve Global, unde a obtinut certificarea pe mai multe programe din curricula de leadership.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related