Fundraiser @ SOS Satele Copiilor Romania (Sibiu)

Anunt valabil pana la data de 2018-03-01
Companie: SOS Satele Copiilor Romania
Tip job: BTL, Marketing, Project Manager

Descrierea si scopul postului:

Identificarea oportunitatilor si a parteneriatelor care sa contribuie la cresterea autonomiei financiare a asociatiei, in acord cu strategia si obiectivele acesteia.

Principalele obiective:

  • Initiaza, mentine si dezvolta parteneriate, pe termen lung si mediu, cu organizatii mari/medii si persoane fizice care pot sustine cauza noastra prin donatii curente din judetul Sibiu si judetele apropiate Sibiului;
  • Identifica companiile (din judetul Sibiu si judetele apropiate Sibiului) care prin strategia lor isi doresc sa contribuie non-financiar sau/si financiar, chiar si o singura data, pentru sustinerea unei cauze sociale sau pentru minimizarea impactului activitatilor pe care le desfasoara asupra mediului si resurselor(CSR);
  • Mentine si consolideaza legatura continua cu organizatiile donatoare in vederea asigurarii unor relatii favorabile pentru dezvoltarea proiectelor/campaniilor curente si/sau pentru initierea altora noi;
  • Raspunde de gestionarea personalizata a nevoilor fiecarei companii partenere pentru desfasurarea de activitati sociale si care sa ajute organizatia in strangere de fonduri;
  • Sustine si promoveaza in randul companiilor partenere si campaniile de strangere de fonduri dedicate persoanelor fizice; Identifica, in functie de specificul companiei partenere cat si de profilul donatorilor existenti/fosti, metode prin care ar putea aborda si alti posibili donatori, care pe viitor sa devina donatori recurenti;
  • Face follow-up pe diferitele evenimente corporate la care a reprezentat organizatia noastra in judetul Sibiu si judetele apropiate Sibiului: rapoarte de activitate, email-uri de multumire, informari cu statusul si rezultatele diferitelor proiecte/activitati, posibile transmiteri de poze/filmulete catre partenerii care au fost prezenti la respectivul eveniment;
  • Face propuneri de loializare pentru partenerii pe care ii are in portofoliu si pentru donatorii-persoane fizice in functie de: durata parteneriatului/relatiei, amploarea parteneriatului/relatiei, recurenta, metoda de a dona, etc;
  • Organizeaza si/sau participa la diverse evenimente care pot genera posibile venituri sau relatii de colaborare din judetul Sibiu si judetele apropiate Sibiului.

 

Cerinte:

Competente:
- studii superioare, de preferat, in marketing;
- experienta in strangere de fonduri reprezinta un real avantaj;
- reprezinta un plus experienta anterioara in tehnici de marketing direct si campanii de loialitate;
- de preferat experienta in mediul corporate, in relatii cu clientii si/sau vanzari;
- experienta in sustinerea si furnizarea de prezentari;
- cunoasterea limbii engleze, nivel mediu;
- carnet auto – categoria B, de preferat de minim 3 ani.

 

Abilitati:
- Dorinta de a sustine misiunea si principiile SOS;
- Incredere in sine si sa se simta confortabil in solicitarea de resurse financiare sau pro bono;
- Bune abilitati de relationare si comunicare; bune abilitati de prezentare si negociere;
- Creativitate si gandire pozitiva; O buna orientare atat pe rezultate, cat si pe relatie;
- Capacitatea de a reprezenta organizatia in medii dintre cele mai diverse.

 

Oferta:

  • Mediu de lucru autentic;
  • Perspectiva unei cariere in cadrul unei organizatii cu prezenta globala si diversitate culturala;
  • Posibilitatea de a lucra pentru o idee generoasa pusa in slujba copiilor si tinerilor in  dificultate;
  • Salariu adecvat pozitiei.
Aplica la acest job

Related