PR Executive @ Republika

Anunt valabil pana la data de 2018-03-04
Companie: Republika
Tip job: PR, Project Manager, Social Media

Republika este o agenție independentă cu 10 ani de experiență pe piața din România și pe piețe internaționale. Activitatea agenției acoperă o gamă largă de servicii și medii de comunicare și include gestionarea imaginii brandurilor din portofoliu pe toate palierele de comunicare: corporate, comercial și employer branding.

Republika angajează PR Executive care să se alăture echipei!

Cerințe:

  • Minimum 2 ani de experiență în relații publice;
  • Abilități foarte bune de comunicare scrisă și vorbită în română și în engleză;
  • Stăpânirea perfectă a noțiunilor de gramatică, ortografie și punctuație în română și engleză;
  • Capacitatea de a comunica cu ușurință cu partenerii și colaboratorii agenției;
  • Cunoașterea industriei media din România, a fiecărui canal media și a modurilor în care este folosit în cadrul campaniilor de PR;
  • Familiarizarea cu cei mai vizibili KOLs și capacitate de analiză în vederea asocierii cu diferite branduri și categorii de public;
  • Cunoștințe aprofundate despre tactici de PR în social media pentru platforme precum Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn;
  • Proactivitate în dezvoltarea de noi proiecte sau în optimizarea proiectelor și proceselor de lucru curente;
  • Cunoștințe de Project Management – nivel mediu: planificarea și prioritizarea activităților, responsabilitate față de termenele limită, adaptabilitate, atenție la detaliu;
  • Atitudine pozitivă și multă pasiune pentru comunicare și PR.

 

Responsabilități:

  • Coordonarea proiectelor de PR în colaborare cu celelalte departamente, cu partenerii și cu furnizorii;
  • Mentinerea relațiilor cu reprezentanții mass-media și cu influencers;
  • Dezvoltarea planurilor strategice de PR, în colaborare cu echipa alocată sau cu managerul de proiect alocat;
  • Inițierea materialelor de presă (comunicate de presă, interviuri, advertoriale, știri TV/radio, print & online) care să contribuie la menținerea și consolidarea imaginii și a indicatorilor de brand;
  • Redactarea comunicatelor de presă (în limba engleza și în limba română), materialor de PR, Q&As și altele, cu scopul de a le remite către canalele de comunicare relevante;
  • Implementarea proiectelor și campaniilor de PR, după obținerea aprobărilor; 
  • Participare activă la prevenirea și gestionarea crizelor de comunicare, sub supervizarea managerului direct;
  • Mentenanța bazei de date cu contacte KOLs și de presă;
  • Organizare de evenimente și gestionarea bugetului alocat acestora;
  • Monitorizarea și analiza prezenței în presă sau pe diferite canale de social media ale brandurilor din portofoliul agenției și concurente;
  • Promovarea brandurilor prin campanii online de specialitate;
  • Realizarea sarcinilor administrative aferente activității de PR.

 

Beneficii:

  • Salariu pe măsura competențelor și experienței; 
  • Oportunități constante de creștere în cadrul agenției; 
  • Oportunitatea de a lucra pe branduri mari și de a gestiona proiecte ambițioase;
  • Un mediu de lucru plăcut, alături de o echipă unită, pasionată și dinamică.

Ești candidatul potrivit? Trimite-ne CV-ul tău și câteva cuvinte despre tine!

Aplica la acest job

Related