Marketing Specialist @ NextGen Communications

Anunt valabil pana la data de 2018-09-02
Companie: NextGen Communications
Tip job: Marketing

NextGen Communications este una dintre cele mai tinere si dinamice companii ce activeaza pe piata de telecomunicatii din Romania, oferind servicii in 37 orase mari si peste 300 de localitati. Compania, societate cu raspundere limitata detinuta in procent de 100% de Telekom Romania, a fost creata la sfarsitul anului 2008 cu scopul principal de a oferi o alternativa avantajoasa la ofertele principalilor jucatori de pe pietele locale, folosind totodata cele mai noi tehnologii in domeniu, permitand furnizarea de servicii competitive.

CERINTE:

Studii: Diploma sau adeverinta de studii economice (de preferinta)

Experienta in munca: min 2 ani

 

Cunostinte, aptitudini & abilitati:

  • Buna cunoastere a Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) – Excel nivel superior
  • Abilitati de analiza de business (Business case)
  • Experienta in managementul produsului sau al ofertelor este un plus
  • Orientare ferma catre venit si client
  • Orientare catre rezultate
  • Proactivitate.

 

SCOP: 

Administrare eficienta a portofoliul de produse si servicii prin dezvoltarea ofertei in conformitate cu cerintele pietei.

 

RESPONSABILITATI:

  • Elaboreaza Descrierea Ofertei/Produsului si asigura exactitatea tuturor informatiilor privitoare la produse din cadrul propunerilor de comunicare;
  • Contribuie la dezvoltarea de noi idei privind serviciile, le transpune in propuneri de servicii si efectueaza studii de fezabilitate pentru a oferi informatii valide, in vederea luarii deciziilor privitoare la costuri, aplicabilitatea tehnica si calitatea de a fi vandabil;
  • Monitorizeaza activitatile competitorilor, le identifica slabiciunile si punctele tari cu scopul de a descoperi oportunitatile de pe piata si de a face propuneri de produse competitive, adaptate dezvoltarilor pietei;
  • Face propuneri sefului sau de departament privind strategia de comunicare, dezvolta planul de comunicare marketing, instructiunile privind comunicarea produsului;
  • Monitorizeaza, de-a lungul ciclului de viata al produselor, buna conditie si rentabilitatea acestora cu scopul de a imbunatati sau de a retrage produsul pe/de pe piata;
  • Solicita in mod periodic feedback de la canalele de distribuite pentru a asigura impactul maxim si disponibilitatea pe piata a produselor;
  • Informeaza superiorul direct despre toate evenimentele relevante care au impact major asupra calitatii serviciilor si / sau care prejudiciaza imaginea companiei;
  • Intocmeste si trimite la timp rapoarte de activitate (saptamanale si lunare), precum si a altor situatii cerute de conducerea companiei.
Aplica la acest job

Related