Service Designer @ E.ON Romania

Anunt valabil pana la data de 2018-10-29
Companie: E.ON Servicii
Tip job: UX/UI, Research, Project Manager, Marketing, Digital, Customer Experience

Dacă ai avut acel moment în care ai zis ''aş vrea şi eu să am mediul potrivit pentru a face designul de servicii la nivel de top'', înseamnă că ai ajuns unde trebuie. E nevoie doar să aplici la job, ca să avem ocazia să vedem ce putem face împreună.

Responsabilităţi

Iţi oferim ocazia să te ocupi cu crearea de servicii end-to-end în lumea energiei, locul unde încă nu s-a făcut totul.
Locul unde încă există un mediu care încurajează experimentul şi joaca responsabilă.
Un exemplu este E.ON Drive, ultimul nostru proiect de E-Mobility. Îl găseşti pe eondrive.ro.

Ca să ai o activitate diversă, te vei mai ocupa şi cu facilitarea de workshop-uri de Design Thinking; membru activ al echipelor de dezvoltare de produs prin crearea de prototipuri, atat analog, cat si digital.

Pentru că ei sunt pesonajele principale, vei integra nevoile clienţilor şi descoperirile din piaţă pentru crearea de servicii relevante. Ca să faci asta vei lucra atât de îndeaproape cu echipele de Dezvoltare de Produs, departamentul de Customer Insights şi Customer Experience, încât s-ar putea să rămâneţi împreună şi după program. Această muncă îndeaproape e necesară pentru a formula cerinţe de analize ale pieţei şi interviuri pentru clienţi cât mai bine făcute. Unde-s mai mulţi, inteligenţa creşte.

Da, avem departament de Inovare. Ca să înţelegi importanţa ta, vei fi un membru activ în cadrul lui.
Vei colabora pentru integrarea metodologiilor de Design Thinking în companie şi vei ajuta la dezvoltarea materialelor de promovare.

Pentru că lucrurile bine făcute se fac de la cap la coadă, vei lucra la toate etapele unui serviciu, de la fluxuri de proces high-level şi calatorii ale clientului, până la micile detalii care ţin de experienţe individuale. Pentru că acelea fac diferenţa, nu?

UX şi UI nu puteau să lipsească, însă e nevoie doar de principiile de bază. Când va fi nevoie, vei dezvolta şi wireframes.
Graphic design, compoziţie, Illustrator şi Photoshop (sau programe similare) sunt cuvinte cheie.
Ar fi minunat să le ştii foarte bine, dar nu e obligatoriu.

 

La nivelul Grupului E.ON (internaţional) avem câteva instrumente specifice de Design Thinking, pe care va fi nevoie să le aplici:

  • Cercetare calitativă
    (de exemplu: Personas, Interviuri de explorare, Interviuri de uzabilitate, Interviuri de testare concept şi moderare de Focus Grupuri).
  • Segmentarea clienţilor cu suport de la Customer Insights / Smart Data etc.
  • Ar trebui să ai abilităţi avansate de prorotipare rapidă (cu minimum de resurse disponbile) a ideilor provenite din sesiunile de ideaţie (Prototyping, Wireframing),
  • Vei organiza sesiuni de co-creare (“Customer immersion”) pentru a identifica experiențele clienților, pașii Călătoriei Clientului, maparea acestora şi design creativ a călătorii clientului.Inclusiv redesenarea Călătoriilor şi testarea conceptelor înainte de finalizarea design-ului (Customer Journey) pentru identificarea şi descrierea profilurilor Clienților, pentru a asigura o concentrare permanentă pe nevoile reale şi validate ale acestora şi anticiparea lor, pentru evaluarea percepţiei / emoțiilor clienților (customer insights) şi dezvoltarea de ipoteze/ asumpții;
  • Vei oferi suport echipelor în includerea cerinţelor de business şi celor ale autorităţii de reglementare în Călătoria ideală a Clientului;

 

Cerinţe

Educaţie necesară:

  • Studii universitare finalizate; Studiile acreditate de Service Design/Design Thinking - reprezintă un plus;

 

Experienţă practică necesară:

  • Minim 3 ani experienţă în utilizarea şi aplicarea procesului de Service Design şi a uneltelor de Design Thinking;
  • Minim 2 ani experienţă în dezvoltarea de produse ca membru într-o echipă multidisciplinară, preferabil metodologie Agile;
  • Minim 3 ani experienţă în UX şi dezvoltarea de wireframes;
  • Experienţa în facilitarea de workshopuri reprezintă un plus;

 

Cunoştinţe limbi străine:

  • O foarte bună cunoaștere a limbii engleze, cunoașterea limbii germane (constituie un avantaj);

 

Cunoştinţe IT:

  • Cunoștințe foarte bune de MS Office (MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook, MS Word, MS Project);
  • Cunoştinţe de utilizare a unor softuri de design vizual şi prototipare precum Adobe Photoshop, Sketch, Adobe Illustrator, Adobe XD;

 

Altele:

  • Abilități foarte bune de management de proiecte, gândire analitică şi de consiliere;
  • Abilităţi analitice şi conceptuale foarte bune;
  • Capacitate de motivare şi persuasiune;
  • Disponibilitatea de a călători în scop de afaceri, carnetul de conducere categoria B reprezintă un avantaj.

 

Ce oferim

  • Pachet salarial atractiv, promitem ca nu e doar un clişeu :)
  • Vei primi şi un bonus de performanţă. Nu trebuie să fii ’’sportiv de performanţă’’ ca să îl obţii, suntem realişti :)
  • Îţi mai oferim şi alte beneficii care se vor reflecta în venitul tău total, însă preferăm să ţi le zicem la interviu. Ca sa mai lăsăm loc şi de surprize. Câteva dintre ele ar fi: asigurarea medicală şi contribuţia la pensie, private;
  • Programele de training şi dezvoltare personală ni se par atât de fireşti, încât era să uităm de ele;
  • În rest ar mai fi aspectele de atmosferă, care nu se vad şi nu ’’se pot oferi’’, pentru că depinde de tine cum le accesezi. Aici ne referim la faptul că vei avea ocazia să interacţionezi cu oameni din domenii diferite, vei avea un birou modern şi confortabil, posibilităţi de migrare în timp pe joburi diverse naţionale sau internaţionale în cadrul companiei şi siguranţa jobului într-o companie cu peste 40.000 de angajaţi în 13 ţări;
  • Şi nu în ultimul rând, zile de concediu peste numarul celor cu care te-ai obişnuit la alte locuri de muncă;
  • Pe acestea le-am sesizat noi, suntem siguri că vei descoperi şi altele pe parcurs pe care nu le-am observat. Din fericire, suntem diferiţi.
Aplica la acest job