Manager Marketing și Comunicare @ Knauf Gips

Anunt valabil pana la data de 2018-11-18
Companie: Knauf
Tip job: Social Media, Sales, PR, Marketing, Digital, BTL

Infiintata in, compania Knauf Westdeutsche Gipswerke, este unul din principalii producatori de materiale de constructie atat din Europa cat si din intreaga lume. Dezvoltata ca o afacere de familie de catre fratii Alfons si Karl Knauf, firma este condusa in prezent de fii acestora, Nicholas si Baldwin. Actionariatul firmei este fomat in continuare din membrii familiei, cativa dintre acestia avand si responsabilitati manageriale in cadrul grupului. Sediul central al companiei se gaseste in Iphofen, Germania, un oras situat intre Nürnberg si Frankfurt.

Suntem o companie familială. Filosofia Knauf se bazează pe însuşi modelul companiei: familia sunt angajaţii şi angajatele noastre, clienţii şi consumatorii noştri. Ne tragem energia din pământ. De aceea ecologia şi economia sunt pentru noi de nedespărţit. Acest lucru îl arătăm celor din jur. Şi acţionăm ca atare. Clientul se află în centrul atenţiei noastre. El reprezintă sensul şi obiectivul conceptelor şi acţiunilor noastre.

Facem vânzare. Facem proiecte inovative pentru nevoile de mâine.
Suntem lider pe piaţă, iar acest lucru ne obligă la responsabilitate faţă de oameni şi faţă de mediu. Datorită calităţii produselor noastre promovăm şi contribuim la bunăstarea oamenilor. Suntem atât de buni cât totalitatea angajaţilor noştri. Clădim pe eficienţa şi creativitaea lor. Ne asigurăm viitorul prin profitul obţinut, iar premisa o reprezintă succesul şi satisfacţia clienţilor noştri. Firmele noastre se particularizează prin tehnicile de finisare cele mai moderne, care sunt în acelaşi timp raţionale, respectă mediul şi economia de resurse, protejează sănătatea şi siguranţa angajatului. Producem sisteme de contrucţie. Acestea simplfică proiectarea şi procesul de construcţie, oferim soluţii complete şi siguranţa calităţii.

 

Acestea sunt provocarile care va asteapta:

  • Dezvoltarea și implementarea strategiilor de comunicare de brand cât și planificarea și implementarea activităților de advertising;
  • Bugetare și managementul bugetului;
  • Crearea și implementarea strategiilor pentru intoducerea de noi produse în piață;
  • Conceperea mecanismelor de promoții și implementarea acestora;
  • Prelucrarea și actualizarea unui site web și a canelelor de social media;
  • Supervizarea creării formatelor de pachetaj și a materialelor promoționale ( BTL, POS) ca și suport al acțiunilor de vânzare;
  • Management extern și intern al PR-ului;
  • Cooperare strânsă cu departamentul de vânzari cât și cu alte departamente ale companiei;
  • Cooperare cu terți – selecție furnizori, coordonarea activității și a rezultatelor;
  • Pregătirea de analize și rapoarte despre eficiența activităților întreprinse;
  • Monitorizarea pieției referitor la cerințele clienților și la activitatea competitorilor;
  • Urmărirea trend-urilor actuale cât și a oportunităților pentru dezvoltarea activităților de marketing și comunicare.

 

Cerintele noastre:

  • Studii de conducere/ management;
  • Minim 3 ani de experiență profesională pe o poziție similară – de dorit în industria construțiilor sau in sectorul B2B;
  • Experiență în marketing-ul on-line și în cel off-line;
  • Cunoșterea tendințelor actuale în marketing și în comunicare;
  • Atitudine către soluții inovative, creative;
  • Abilități interpersonale și analitice dezvoltate;
  • Persoană responsabilă, implicată, punctuală;
  • Abilități de management task-uri multiple și de prioritizare;
  • Limba engleză la nivel avansat care să permită comunicarea liberă (scris și vorbit).

Vă rugăm să ne trimiteți CV-ul și scrisoarea de intenție în limbile română și engleză.

Aplica la acest job

Related