Manager Dezvoltare Canale de Vânzări @ E.ON (Iaşi/ Bacău)

Anunt valabil pana la data de 2019-01-05
Companie: E.ON Servicii
Tip job: Sales

Responsabilităţi

  • Este responsabil cu activitatea de dezvoltare a canalelor de vânzari prin managementul direct şi indirect al agenţilor de vânzări din Centrele de Relaţii cu Clienţii, din echipele de Telesales, de Vânzări din uşă în uşă (door to door) şi prin implementarea fluxurilor, proceselor și procedurilor care conduc la realizarea vânzării, dezvoltarea de soluții inovative care să asigure transferul de cunoștințe și informații de la echipele de marketing către echipele de vânzări;
  • Este responsabil pentru atingerea obiectivelor de vânzări şi a indicatorilor de performanță comerciali şi financiari definiți în planul de afaceri;
  • Defineşte măsuri şi modalităţi de îmbunătăţire a performanţei echipei, a procesului de vânzare şi a tehnicilor de vânzare, în logica metodologiei agile, asigurându-se de sustenabilitatea acestora în scopul lansării pe piaţă a produselor/ soluţiilor;
  • Participă activ şi este responsabil de definirea planului de afaceri pentru un produs/ o linie de produse, furnizând informaţii referitoare la potenţialul de piaţă al produselor, în baza experienţei de piaţă;
  • Este responsabil împreună cu managerul de produs de etapa de pilotare a noilor produse/ soluţii şi contribuie la sesiuni de rezolvare a problemelor cu idei creative pentru a identifica opţiunea optimă de abordare a clienţilor, a script-urilor de vânzare, a argumentelor de vânzare, a tehnicilor de plasare a produsului în piaţă;
  • Defineşte mixul optim în ceea ce priveşte canalele de vânzări, furnizând informaţii despre oportunitatea utilizării acestora, din perspectiva lead-urilor generate, a segmentului de clienţi în scop, a numărului de interacţiuni necesare în procesul de vânzare, a ratei de conversie potenţiale, a afinităţii pentru produsul testat.

 

Cerinţe

  • Educaţie necesară: studii universitare cu diploma de absolvent; studiile postuniversitare constituie un avantaj;
  • Experienţă practică necesară: minimum 5 ani experienţă în managementul canalelor de vânzări (telesales, retail, vânzare directă, door-to-door); experienţă de minim 2 ani în managementul direct sau indirect al agenţilor de vânzări; experienţă dovedită în roluri ce presupun interacţiunea cu clienţii;
  • Cunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: o foarte bună cunoaștere a cadrului de reglementare relevant pentru piața de gaz şi electricitate din România;
  • Cunoştinţe limbi străine: limba engleză - nivel avansat;
  • Cunoştinţe IT: MS Office;
  • Altele: capacitate de a rezolva rapid problemele; abilităţi analitice şi conceptuale foarte bune; orientat spre afaceri/ extrem de motivat şi întreprinzător; orientat spre client; capacitate de motivare şi persuasiune; abilităţi excelente de prezentare şi negociere; nivel înalt de angajament; abilitate de a lucra bine sub presiune; disponibilitatea de a călători în scop de afaceri; posesor al carnetului de conducere categoria B (minim 50% din timp alocat deplasărilor).

 

Ce oferim

  • Pachet salarial atractiv;
  • Bonus de performanţă;
  • Tichete de masă;
  • Asigurare privată de sănătate;
  • Pensie facultativă;
  • Prima de vacantă.
Aplica la acest job