Corporate Communication Consultant @ Dăescu Borțun Olteanu

Anunt valabil pana la data de 2019-03-15
Companie: Daescu Bortun Olteanu
Tip job: Strategie, Social Media, Project Manager, PR, Marketing, Digital

  • Minimum 2 ani de experiență în domeniul comunicării.

Responsabilități:

  • Implicare activă (proactivitate și execuție) în implementarea strategiei de comunicare corporate a companiilor din portofoliu 
  • Coordonare și sprijin în implementarea de evenimente dedicate și proiecte speciale (responsabilitate socială, advocacy etc) 
  • Redactarea de rapoarte din materiale mai ample care vizează studii multidisciplinare (rapoarte privind tendințe de consum, cadru de reglementare pe anumite industrii, documente emise de diferite instituții care pot avea impact în activitatea companiilor din portofoliu) 
  • Realizarea obiectivelor de comunicare ale companiei / clienților printr-o abordare creativă - idei de subiecte și canale media pentru distribuirea lor în funcție de publicul țintă vizat; redactarea materialelor de comunicare aferente mesajelor companiei (comunicate de presă, interviuri, studii de caz etc)
  • Social media - gestionarea prezenței clienților din portofoliu pe canalele de social media (implementarea strategiei editoriale și community management) 
  • Comunicare de criză – capacitate de analiză a contextului și factorilor declanșatori ai unei crize de comunicare; redactarea materialelor și documentelor de poziție în linie cu mesajele propuse și aaprobate de către client
  • Comunicare internă.

 

Abilități:

  • Buna cunoaștere (nivel avansat) a limbii engleze 
  • Cunoașterea peisajului media românesc 
  • Redactarea de materiale pentru presă, mediul online și alte tipuri de raportări interne (evaluări de campanii media, rapoarte media, înscrieri la diferite competiții de specialitate etc) 
  • Creativitate – realizarea de conținut propriu care să contribuie la consolidarea reputației clienților din portofoliu 
  • Flexibilitate - adaptarea la contexte diferite sau la schimbări de situație neașteptate 
  • Coordonare și implementare de proiect (project management)
  • Buna cunoaștere a fluxului de lucru între agenție și client 
  • Minime abilități juridice și financiare (redactarea de contracte cu furnizori, realizarea bugetelor și colaborarea cu departamentul financiar pentru buna gestionare a fluxului de plăți între agenție, client și furnizori terți) 
  • Capacitate de ascultare și sinteza pentru a înțelege probleme complexe, orientare spre dialog.

Așteptăm CV-urile și gândurile voastre.

Aplica la acest job

Related