PPC Specialist The Inbound Way @ Beans United

Anunt valabil pana la data de 2019-03-29
Companie: Beans United
Tip job: E-mail Marketing, Digital, PPC, SEO

1. De Ce Beans United?

Specificul nostru este generarea de lead-uri prin metodologia de inbound marketing (Attract - Convert - Close- Delight), unde pornim de la problemele și interesele unui Buyer Persona, dezvoltăm și promovăm conținutul care să-l atragă.

Asta inseamnă ca nu facem PPC the old fashioned way. In acord cu filosofia de inbound marketing, evităm mesajele intruzive, care întrerup parcursul natural prin care un cumpărător ajunge la ceea ce își dorește.

Cu adevărat pasionați de marketing, suntem prima agenție de Inbound Marketing din România, obținând în 2018 statutul de Hubspot Platinum Partner, devenind cel mai puternic hub din Europa de Est.

Avem clienți curajoși care au înțeles că marketingul nu mai înseamnă împingerea unui mesaj intruziv către prospecți, iar viitorul înseamnă INBOUND. În portofoliul de clienți se numără Volvo Cars, RE/MAX Romania, Step IT Academy, Safefleet, Printec Group, Patria Bank, Sodexo, MobileExpense, etc.

Căutăm un nou coleg orientat către rezultate măsurabile din PPC și cu deschidere către a dezvolta noi metode de promovare plătita the inbound way. La Beans United beneficiezi de training consistent în inbound marketing și certificări internaționale, pentru alinierea experienței tale la această filosofie.

 

2. Rolul tău la Beans United

  • Realizarea planului media în funcție de obiectivele fiecărei campanii
  • Crearea și optimizarea continuă a campaniilor (Adwords, Facebook, LinkedIN, etc)
  • Identificarea si testarea de noi oportunități
  • Colaborarea împreună cu echipa pentru a livra campanii integrate (copy-design-SEO-consultant inbound)
  • A/B testing pentru a imbunătăți rata de conversie
  • Folosirea eficientă a platformei de marketing automation Hubspot pentru monitorizarea ROI-ului pe campanii
  • Realizarea rapoartelor detaliate a funnel-ului de conversie multichannel (vizitatori-leaduri-clienți)

 

3. Ce este nevoie din partea ta

  • 3 ani + în gestionarea campaniilor PPC
  • Experiență în gestionarea proiectelor digitale și obținerea de rezultate măsurabile
  • Antrenament în relațiile cu clienții, flexibilitate, atitudine deschisă și curioasă
  • Utilizator avansat al sistemelor de analytics pentru analiză și măsurare a rezultatelor
  • Experiență în folosirea unui sistem de marketing automation precum Hubspot (constituie un avantaj)
  • Certificari Google Adwords si Google Analytics (constituie un avantaj)
Aplica la acest job

Related