Client Service Manager

Anunt valabil pana la data de 2019-04-12
Companie: Confidential
Specializare: Productie, Account, Project Manager, Sales
Tip job: Full Time
Nivel: Entry Level

Uneori chiar si companiile devin mai timide. Din diverse considerente firesti, dar care se intampla sa fie confidentiale. 
IQads e aici ca sa-ti spuna drept: compania e misto si, daca te regasesti intre cerinte, aplica cu incredere. 
Nevoia de anonimat ti se va explica ulterior. 

 

Cautam sa ne completam echipa cu un coleg entuziast si pregatit.

  • Asigura comunicarea permanenta cu clientii si monitorizarea acestora
  • Asigura centralizarea comenzilor ferme de la clienti
  • Asigura comunicarea permanenta cu departamentul tehnic si productie/client
  • Transmite devizul estimativ catre client pentru proiectele in lucru
  • Lanseaza executia de proba/BT culori, vizualuri
  • Urmareste termenele de productie si comunica permanent stadiul de executiei
  • Asigura follow-up permanent cu celelalte departamente implicate
  • Urmareste incasarile si se asigura de respectarea termenelor de plata agreate contractual
  • Intocmeste analize si rapoarte privind realizarea indicatorilor stabiliti
  • Identificarea potentialilor clienti 
  • Promovarea serviciilor companiei si realizarea de contracte ; urmarirea derularii contractelor
  • Marirea constanta a numarului de clienti si crearea unui protofoliu de clienti
  • Este responsabil de intocmirea documentelor comerciale

 

Cerinte

  • Student sau absolvent de studii superioare 
  • Cunoasterea unei limbi de circulatie internationala (engleza - nivel mediu) constituie un avantaj
  • Cunoasterea /utilizarea programelor de editare
  • Cunostinte de MS Office (Outlook, Excel basic)
  • Experienta in  CS minim 2 ani, experienta de lucru cu clientii B2B (companii) reprezinta un avantaj
  • Excelente abilitati de comunicare
  • Respectarea procedurilor interne
  • Capacitatea de a lucra in echipa
  • Persuasiune, creativitate, spontaneitate, spirit de echipa, flexibilitate, empatie
  • Persoana orientata catre client si atentie la detalii.
  • Meticulozitate, reactie pentru tratarea si respingerea obiectiilor clientului
  • Orientare spre rezultate

In concluzie, stii deja cat de bun esti pe CS.
Ai adaptabilitatea si capacitatea de invatare rapida trecute in CV, iar constiinta ti-am impacat-o noi.
Ce mai e de facut, daca nu sa aplici?

Aplica la acest job

Related