PR Consultant @ Dăescu Borțun Olteanu

Anunt valabil pana la data de 2019-05-06
Companie: Daescu Bortun Olteanu
Specializare: Social Media, PR, Digital, Content, BTL, Strategie
Tip job: Full Time
Nivel: Middle, Entry Level

Job description:

  • Minimum 2 ani de experiență în domeniul comunicării.

Responsabilități:

  • Implicare activă (proactivitate și execuție) în definirea si implementarea strategiei de comunicare a companiilor din portofoliul agentiei
  • Coordonare și sprijin în implementarea de evenimente dedicate și proiecte speciale (lansari de produs, responsabilitate socială, advocacy, employer branding etc.)
  • Realizarea obiectivelor de comunicare ale companiei / clienților printr-o abordare creativă - idei de subiecte și canale media pentru distribuirea lor în funcție de publicul țintă vizat; redactarea materialelor de comunicare aferente mesajelor companiei (comunicate de presă, interviuri, studii de caz etc.)
  • Social media - gestionarea prezenței clienților din portofoliu pe canalele de social media (implementarea strategiei editoriale și community management)
  • Comunicare de criză – capacitate de analiză a contextului și factorilor declanșatori ai unei crize de comunicare; redactarea materialelor și documentelor de poziție în linie cu mesajele propuse și aaprobate de către client.
  • Sprijin pentru definirea si implementarea strategiei de comunicare internă a clientilor.

Abilități:

  • Buna cunoaștere (nivel avansat) a limbii engleze
  • Cunoașterea peisajului media românesc
  • Redactarea de materiale pentru presă, mediul online și alte tipuri de raportări interne (evaluări de campanii media, rapoarte media, înscrieri la diferite competiții de specialitate etc.)
  • Creativitate – realizarea de conținut propriu care să contribuie la consolidarea reputației clienților din portofoliu
  • Flexibilitate - adaptarea la contexte diferite sau la schimbări de situație neașteptate
  • Coordonare și implementare de proiect (project management)
  • Buna cunoaștere a fluxului de lucru între agenție și client
  • Minime abilități juridice și financiare (redactarea de contracte cu furnizori, realizarea bugetelor și colaborarea cu departamentul financiar pentru buna gestionare a fluxului de plăți între agenție, client și furnizori terți)
  • Capacitate de ascultare și sinteza pentru a înțelege probleme complexe, orientare spre dialog.

Te așteptăm în echipa noastră.
Stăm peste drum de Cișmigiu.
Așteptăm CV-urile și gândurile voastre.

Aplica la acest job

Related