Digital Media Planner @ Spoon Media

Anunt valabil pana la data de 2019-07-12
Companie: Spoon Media
Specializare: Social Media, PPC, Media, Marketing, Digital
Tip job: Full Time
Nivel: Senior, Middle

Cerinte principale Digital Media Planning:

  • Cunoasterea programului excel pentru a putea prelucra date si a pregati propuneri de planuri media
  • Cunoasterea formatelor de advertising pe Google si Facebook pentru fiecare obiectiv de comunicare urmarit
  • Dezvoltarea de audiente custom pentru toate conturile de media online: Facebook, Google, Youtube Custom Audiences pentru fiecare mesaj de comunicare in parte si urmarirea obiectivelor performanta obtinute
  • Analiza patternului de comunicare a brandului in trecute si rezultatele generate: mesaje, obiective, formate, platforme, perioade, analiza segmente de audienta, platforme etc
  • Monitorizare in timp real a performantelor inregistrate de investitiile media digitale si implementarea de solutii de optimizare pe baza observatiilor pentru atingerea obiectivelor setate
  • Discutii cu echipa de creatie privind performanta conturilor de social media pornind de la rapoartele lunare pregatite pentru clienti
  • Comunicarea catre echipa de creatie a impactului comunicarii pe intervale orare si segmente de audienta pentru a optimiza continutul calendarului

 

Media Research:

  • Intelegerea indicatorilor disponibili in mediu online si urmarirea eficientei bugetelor investite
  • Cunoasterea modalitatilor de extragere si prelucrare a datelor de cercetare si monitorizare a si pregatirea rapoartelor catre client

   

Media Planning:

  • Atingerea sau depasirea obiectivelor de comunicare pe baza optimizarilor implementate
  • Urmarirea indicatorilor pe fiecare componenta de comunicare in parte si optimizarea continua
  • Pregatirea de rapoarte de evaluare a comunicarii organice si platite
  • Proactivitate in implementarea de tactici noi pe comunicarea de brand pe care le pun la dispozitia advertiserilor Google si facebook sau furnizorii locali
  • Initiativa de a oferi feedback echipei de creatie bazat pe performanta comunicarii creative si nevoi de imbunatatire
  • Intelegerea globala a comunicarii de brand ca si "privire globala
  • Cunoasterea formatelor de advertising pe Google si Facebook pentru fiecare obiectiv de comunicare urmarit
  • Interesul catre platforme si tool-uri pe care le putem utiliza pentru eficientizarea muncii manuale si optimizarea rezultatelor obtinute
  • Capacitatea de prelucrare a datelor / rezultatelor obtinute si concluzii de imbuntatit.
Aplica la acest job

Related