Specialist PR, Comunicare si Social Media @ Euroexpo

Anunt valabil pana la data de 2020-05-08
Companie: Euroexpo
Specializare: PR, Marketing, Digital, Content, Social Media
Tip job: Remote, Full Time
Nivel: Middle

CANDIDATUL IDEAL

  • Creativ si original;
  • Capabil de exprimare verbala cursiva, vocabular bogat;
  • Capacitate de a grupa sau categoriza lucruri, informatii;
  • Atentie selectiva, concentrata, dar si distributiva;
  • Capacitati persuasive;
  • Echilibru emotional;
  • Capacitate de planificare si organizare;
  • Capacitate de integrare în mediile de lucru;
  • Spirit de echipa;
  • Capacitate de a lucra in termene limita stranse.

 

RESPONSABILITATI

  • Elaborarea de strategii si tactici de PR si comunicare pentru targurile si expozitiile din portofoliul companiei;
  • Realizarea media-planurilor;
  • Cercetare: publicuri, industrii, companii din domeniile aferente evenimentelor organizate;
  • Organizarea de evenimente: realizare de concept;
  • Organizarea conferintelor de presa;
  • Creare si actualizare permanenta a listei cu contacte din mass media si mentinerea legaturii cu acestea; creare si actualizare a listei cu site-uri si bloguri nisate pe fiecare domeniu in parte;
  • Redactarea de materiale specifice de PR: mape, invitatii, articole, comunicate de presa, prezentari, newslettere, materiale de informare/promovare, web content, etc.;
  • Stabilirea de parteneriate media si gestionarea relatiilor cu presa;
  • Participarea activa la dezvoltarea imaginii companiei pe toate canalele media;
  • Administrarea blogului si a conturilor de social media, realizare de continut;
  • Monitorizarea si evaluarea campaniilor de comunicare.

 

CUNOSTINTE NECESARE:

  • Absolvent studii de specialitate (relatii publice, jurnalism, marketing);
  • Experienta anterioara in PR minim 3 ani;
  • Stapanirea excelenta a limbii romane;
  • Cunoasterea avansata a limbii engleze (scris, citit si conversational).
  • Cunostinte solide de comunicare (verbala si scrisa);
  • Cunoasterea pietei media;
  • Cunostinte de operare PC (Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Power Point, Adobe Photoshop/Illustrator, Quark XPress, programe de editare audio si video, programe de baze de date, monitorizare si analiza media etc);
  • Experiență în gestionarea de campanii online de comunicare pentru companii (inițiere, organizare, derulare, evaluarea impactului): Facebook, LinkedIn, YouTube;
  • Cunoastere si utilizare instrumente masurare online si social media – ex: Google Analytics;
  • Abilitati de comunicare, redactare si sustinere de prezentari foarte bine dezvoltate;
  • Capacitate foarte buna de analiza, atitudine pozitiva si deschisa spre rezolvarea problemelor;
  • Abilitati de negociere si organizare;
  • Simt estetic si cunostinte minime de grafica.

 

BENEFICII:

  • Pachet salarial individualizat, in functie de experienta (se negociaza in urma interviului);
  • Condiții de lucru într-un ambient foarte plăcut, într-o echipă tânără, ce apreciază provocarile și soluțiile inteligente;
  • Telefon mobil;
  • Posibilitatea dezvoltării unei cariere într-un mediu organizațional creativ și profesionist.

EXPERIENTA NECESARA: min. 3 ani intr-un post similar.

Aplica la acest job

Related