Coordonator Comunicare @ Salvați Copiii România

Anunt valabil pana la data de 2020-06-04
Companie: Salvati Copiii
Specializare: Social Media, PR, Marketing, Digital, Content
Tip job: Remote, Full Time
Nivel: Senior

Căutam un profesionist energic, entuziast și cu experiență, care să se alăture echipei noastre în calitate de Coordonator comunicare, pentru a crește prezența organizației in media clasica si digitala, precum și calitatea și dinamismul interacțiunilor cu publicul țintă.

Vei avea ocazia de a lucra într-una dintre cele mai mari organizații neguvernamentale în domeniul promovării drepturilor copilului și de a susține proiecte de anvergură, care produc schimbări pozitive, cu impact în comunitate și în viața copiilor. 

Job disponibil în București, program full-time. 

Profilul candidatului ideal:

  • Persoană cu experiență de minim 5 ani în domeniul comunicării (Specialist comunicare, PR, Content Marketing, platforme Social Media și community management, E-mail marketing).
  • Persoană familiarizată cu navigarea și utilizarea fiecărui canal media, cunoașterea celor mai bune practici pentru fiecare canal, în permanență la curent cu noile trenduri în comunicare, marketing online și social media.
  • Persoană creativă care poate crea și propune calendare editoriale în concordanță cu viziunea și misiunea organizației, care poate administra și evalua impactul acțiunilor de promovare a organizației și poate veni cu propuneri și sugestii de îmbunătățire a notorietarii organizatiei.
  • Persoană capabilă să gestioneze în paralel mai multe activități, să stabilească priorități și să îndeplinească sarcinile la termenele stabilite.

 

Cerințe:

  • Foarte bune abilități de redactare de materiale specifice.
  • Persuasiune și capacitate de a comunica eficace, atât oral, cât și în scris.
  • Relatii cu media traditionala cat si online
  • Cunoștințe avansate de Microsoft Office - cerință obligatorie.
  • Cunoștinte avansate de limbă engleză (scris și vorbit).
  • Experiență în utilizarea instrumentelor specifice de web analytics (tracking, raportare etc): Facebook Business Manager, Google Analytics și alte instrumente de măsurare a performanței. Cunoștințe avansate în crearea, implementarea și urmărirea campaniilor PPC (Google Ads, Facebook Ads) constituie un avantaj.

 

Responsabilități:

  • Realizarea strategiei de comunicare offline & online și a planului de implementare, respectiv implicarea activă în punerea în aplicare a acestuia prin elaborarea, publicarea și distribuirea conținutului pe canalele Salvați Copiii: media scrisa, online, social media, newsletter etc.
  • Realizarea comunicării online, astfel încât aceasta să se facă în timp real și eficace și să contribuie la realizarea de conexiuni semnificative și încurajarea membrilor comunității să interacționeze cu brandul Salvați Copiii.
  • Crearea de campanii de comunicare online în jurul unor mesaje cheie care să suscite atenția publicului asupra provocărilor cu care se confruntă copiii din România.
  • Gestionarea relațiilor cu bloggeri, vloggeri, website-uri partenere și construirea de relații de încredere cu endorseri și lideri de opinie, pentru a aduce constant pe agenda publică problematica drepturilor copiilor.
  • Comunicarea cu coordonatorii de programe în vederea obținerii datelor necesare comunicării externe.
  • Colaborarea strânsă cu coordonatorul de comunicare și strângere de fonduri.
  • Analiza permanentă a activității, în vederea eficientizării și creșterii performanței, cu raportare directă către Președintele Executiv.

 

Ce oferim:

  • Mediu de lucru plăcut într-o organizație de top din România, alături de o echipă tânără și profesionistă.
  • Posibilități de formare și instruire permanentă.
  • Posibilitatea de aduce o schimbare reală în viețile copiilor din România, prin programele de educație, protecție și sănătate ale organizației.

Vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră, însoțit de scrisoarea de intenție, până la data de 04 iunie 2020.

Aplica la acest job

Related