Office Manager @ Godmother

Anunt valabil pana la data de 2020-11-26
Companie: Godmother
Specializare: Organizatoric
Tip job: Full Time
Nivel: Middle

Ne dorim in echipa noastra un om cu initiativa, istet, sociabil, dornic sa evolueze si sa invete lucruri noi, alaturi de o echipa dedicata si creativa.

Candidatul ideal

  • studii superioare finalizate;
  • cunoasterea limbii engleze;
  • atitudine pozitiva, cu spirit de initiativa si cu simt al responsabilitatii crescut;
  • perseverenta, ordonata, organizata, corecta, tenace;
  • excelente abilitati de comunicare (scrisa, verbala, nonverbala), dictie buna;
  • loialitate si confidentialitate;
  • atentie la detalii, acuratete si capacitate sporita de organizare a activitatii si de multi-tasking;
  • cunoscator/cunoscatoare în detaliu a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook).

 

Descrierea jobului

  • ofera suport personalului din top management;
  • preia si directioneaza apelurile telefonice;
  • preia, inregistreaza, redirectioneaza si arhiveaza corespondenta;
  • expediaza documentele prin servicii de curierat, posta, fax, e-mail etc., conform procedurilor interne;
  • asigura fluxul informational in cadrul companiei;
  • asigura necesarul de consumabile (birotica, papetarie etc.);
  • intampina persoanele straine care intra in companie, asigurand protocolul;
  • tehnoredacteaza si traduce diferite materiale;
  • alte activitati specifice de secretariat.

Daca vrei sa ne cunosti si tu pe noi, nu doar noi pe tine, asteptam cu nerabdare CV-ul tau.

Aplica la acest job

Branded


Related