Anunt valabil pana la data de 2021-04-26
Companie: GroupM
Specializare: Strategie, Media, Marketing
Tip job: Full Time
Nivel: Middle
GroupM este în căutarea unui nou Offline Media Planner.
Rolul este disponibil în agențiile: Mindshare, MediaCom și Wavemaker.
O descriere mai detaliată a responsabilităților poți găsi mai jos.
Dacă e potrivit pentru tine, asteptăm să ne trimiți CV-ul tău sau un link către profilul de LinkedIn.
Obiectivul rolului:
Asigură spațiu publicitar în cadrul programelor offline, maximizează impactul campaniilor clienților și asigură livrarea obiectivelor campaniilor.
Domenii cheie de responsabilitate:
- Rezervă spațiul sau timpul de difuzare după ce planul de campanie a fost convenit cu clientul;
- Monitorizează eficiența campaniei, ajustând-o pentru a oferi cele mai bune rezultate;
- Consideră momentele adecvate ale activităților media, pe baza modelelor de utilizare și a factorilor sezonieri;
- Evaluează eficiența campaniei;
- Obține cele mai bune rate de publicitate care se potrivesc cu strategia media convenită;
- Realizează cumpărare tactică pentru fiecare campanie;
- Realizează planuri și rapoarte post-achiziție lunar și trimestrial.
Cerințele postului:
Studii: Studii superioare
Experiența în muncă: Cel puțin 2 ani experiență într-o poziție similară.
Cunoștinte, aptitudini și abilități:
- Abilități de comunicare foarte bune;
- Cunoașterea limbii engleze (scris si vorbit) – nivel avansat;
- Abilități și experiență demonstrabile de planificare și cumpărare;
- Experiență în planificarea implementării;
- Experiență foarte bună în gestionarea relațiilor cu furnizorii și capacitate dovedită în dezvoltarea relațiilor cu părțile interesate ale clienților;
- Atenție la detalii, rezistență la stres și capacitatea de a gestiona un volum mare de proiecte, inclusiv abilitatea de a prioritiza activitățile intern și în fața clientului.